Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nuovo Nord





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(20 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,4 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Balbi 153/r, Genoa, GE, 16126
Sobre aquest allotjament
Hotel Nuovo Nord
Allotjaments similars

HNN Luxury Suites
HNN Luxury Suites
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei d’habitacions
9.2 de 10, Fantàstic, 445 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit, fins a 8 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 22 EUR per dia (a 200 m).
- Càrrec per entrada tardana: 15 EUR, per les entrades entre les 22:00 i les 00:00.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 40 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT010025A1RBPXDRAL
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Nuovo Nord
Nuovo Nord Genoa
Nuovo Nord Hotel
Nuovo Nord Hotel Genoa
Hotel Nuovo Nord Genoa
Hotel Nuovo Nord
Hotel Nuovo Nord Hotel
Hotel Nuovo Nord Genoa
Hotel Nuovo Nord Hotel Genoa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nuovo Nord
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
Viatge en grup
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Jorge
Viatge en grup
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Heidi
Viatge en grup
16 d’ag. de 2025
Heidi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ERICK JHASUA
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERICK JHASUA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Annie, Burnaby
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Annie
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Bert
28 de jul. de 2025
Bert
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
HAJIME
Viatge en família amb nens petits
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HAJIME
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Connie
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Connie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JI
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JI
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
ENRIQUE
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ENRIQUE
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shoma
28 de juny de 2025
Shoma
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jesper
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesper
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
MANUEL
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l ’habitació
IMPOSIBLE DESCANSAR
MANUEL
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Paul
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Close to station
Paul
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Claudia
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Claudia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Inna
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Inna
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Wendy
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Karl
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles in Ordnung

Karl
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Andrew
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2025)