Le Richemond
Hotel al passeig marítim amb spa complet i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Le Richemond





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Suite júnior
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Suite júnior, vistes al llac
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Habitació executiva, vistes al jardí
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Habitació prèmium, vistes al llac
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Suite pr èmium, vistes al llac
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
També et pot agradar

IntercityHotel Geneva
Vernier
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 633 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Adhémar-Fabri, 8-10, Geneva, GE, 1201
Sobre aquest allotjament
Le Richemond
Allotjaments similars

Hotel d'Angleterre Geneva
Hotel d'Angleterre Geneva
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 362 opinions
Preu actual: 680 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.75 CHF per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 37 i 49 CHF per adult, i entre 37 i 49 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 195 CHF per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 195 CHF només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 50 CHF per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 50 CHF per dia.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Els menors de 12 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 16 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Richemond
Richemond Geneva
Richemond Hotel
Richemond Hotel Geneva
Le Richemond Hotel Geneva
Le Richemond Hotel
Le Richemond Geneva
Le Richemond Hotel Geneva
Preguntes freqüents
Opinions: Le Richemond
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 d’oct. de 2021
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Clasko
Viatge de negocis, Viatge en família
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clasko
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philipp
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Liliane
6 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liliane
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Makhdoom Murtala
8 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This will be my hotel to come back to surely.
Makhdoom Murtala
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Rob, York
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alejandra
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandra
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
LOURDES
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
LOURDES
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
tarek
Viatge de negocis
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tarek
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Gerardo
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerardo
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
philippe
Viatge de negocis
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Eva
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
jean-paul
Viatge de negocis
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-paul
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
スパは最高でした
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Shahab
Viatge en família
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Shahab
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Penny
Viatge en grup
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Penny
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)

















