Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament citizenM Geneva





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 179 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, vistes al llac

Habitació Comfort, vistes al llac
7,8 sobre 10
Bé
(18 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,2 sobre 10
Fantàstic
(141 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
També et pot agradar

Geneva Marriott Hotel
Cointrin
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 219 opinions
Preu actual: 244 €
taxes i impostos inclosos
27 de set. - 28 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31-33 Rue de la Rotisserie, Geneva, 1204
Sobre aquest allotjament
citizenM Geneva
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.75 CHF per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 28 CHF per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 24 CHF.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament fa servir energia eòlica i energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed at the property after 11:30 PM.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
CitizenM Geneva Hotel
CitizenM Geneva Geneva
CitizenM Geneva Hotel Geneva
Preguntes freqüents
Opinions: citizenM Geneva
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda, Hialeah
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joana
Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joana
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Leslie
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Chie
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ewan
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ewan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kristine
Viatge en família
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristine
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ferdaus
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ferdaus
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Bassem
Viatge en grup
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Bassem
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto, Mexico
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Calvin
Viatge en parella, Viatge en família
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Calvin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joyce, Balwyn North
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joyce
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Wed
21 d’ag. de 2025
Wed
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bobby
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bobby
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Claire
Viatge en parella
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shihe, Millington
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shihe
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matteo
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matteo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Anisha
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anisha
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rohini
11 d’ag. de 2025
Rohini
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Abdulrazzaq
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdulrazzaq
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffery
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffery
Estada de 2 nits (ag. 2025)