Smart Hotel Garnizon
Hotel a Gdańsk amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Smart Hotel Garnizon





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 47 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Mercure Gdynia Centrum
Centre de Gdynia
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 742 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Slowackiego 3, Gdansk, Pomerania, 80-257
Sobre aquest allotjament
Smart Hotel Garnizon
Allotjaments similars

Focus Premium Apartments by Focus Hotels
Focus Premium Apartments by Focus Hotels
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
7.8 de 10, Bé, 35 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.31 PLN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 48 PLN per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 40 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Smart Hotel Garnizon Gdansk
Smart Hotel Garnizon
Smart Garnizon Gdansk
Smart Garnizon
Smart Hotel Garnizon Hotel
Smart Hotel Garnizon Gdansk
Smart Hotel Garnizon Hotel Gdansk
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Smart Hotel Garnizon
8,4
Molt bo
8,8
Neteja
7,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Jolanta
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolanta
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Stefan
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good place to stay!
Stefan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Konrad
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konrad
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jelena
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jelena
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Lily
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lily
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Konrad
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Polecam
Konrad
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Rovellia
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rovellia
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Elena
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Så bra!
Christina
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Warren
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Warren
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mariusz
6 de maig de 2025
Not so smart hotel
Mariusz
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
EMMANUEL, EDINBURGH
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
EMMANUEL
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Cornelia, Hamburg
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cornelia
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Alessandra Goh
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandra Goh
8/10, Bo
Simon
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Just ok
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NICOLAS
12 de febr. de 2025
NICOLAS
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kazimierz
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kazimierz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Narin
Viatge en parella
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Narin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nils
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good choice
Nils
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Max
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eirin
Viatge en grup
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eirin
Estada d’1 nit (gen. 2025)














