Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Platan





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi Comfort

Estudi Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Niepolomicka 36, Gdansk, 80-180
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.31 PLN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 50 i 50 PLN per adult, i entre 25 i 50 PLN per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 120.0 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Platan Gdansk
Platan Gdansk
Platan
Hotel Hotel Platan Gdansk
Gdansk Hotel Platan Hotel
Hotel Hotel Platan
Hotel Platan Hotel
Hotel Platan Gdansk
Hotel Platan Hotel Gdansk
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Platan
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pawel
26 de març de 2025
Pawel
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Santa
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Santa
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Pawel
16 d’oct. de 2024
Pawel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pawel
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Renata
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renata
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ingrid
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best yet



Ingrid
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Erkin
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erkin
Estada de 3 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Pawel
Viatge de negocis
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Radoslaw
Viatge de negocis
13 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Radoslaw
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Radoslaw
Viatge de negocis
17 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Radoslaw
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Jan Steinar Engeli
23 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anbefalt overnatting
Jan Steinar Engeli
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Toshiyuki
Viatge en família
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiyuki
10/10, Excel·lent
Christian
11 d’ag. de 2022
Christian
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Yasar Kemal
Viatge de negocis
9 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schickes gemütliches Hotel
Yasar Kemal
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Maciej
Viatge de negocis
8 de febr. de 2022
Maciej
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Morten Heel
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flot hotel
Morten Heel
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Martyna
Viatge de negocis
2 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martyna
Estada de 6 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
RADOSLAW
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RADOSLAW
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Henning
Viatge de negocis
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super for the Price.
Henning
Estada de 2 nits (febr. 2020)