Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel zur Post





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, edifici annex

Habitació doble superior, edifici annex
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Haupstr. 34, Garrel, NI, 49681
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Heidegrund
Heidegrund
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 215 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 14 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.00 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 35.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel zur Post Garrel
zur Post Garrel
Hotel zur Post Hotel
Hotel zur Post Garrel
Hotel zur Post Hotel Garrel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel zur Post
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Reinhard
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reinhard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Solène
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solène
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bent
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bent
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Emilia
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emilia
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Susanna
Viatge en família
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susanna
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada de 11 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pål
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Pål
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Louise
15 de jul. de 2024
Louise
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Bent
Viatge de negocis
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bent
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Niels Peter
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels Peter
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Krister
23 de set. de 2023
Krister
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Henning
Viatge en família
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolut en forfærdelig oplevelse, når man er 77 år
Henning
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Thomas
13 de set. de 2023
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Bent
Viatge de negocis
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Bent
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Hanna
10 d’ag. de 2023
Hanna
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2023)