Dall'Onder Ski Hotel
Hotel a Garibaldi amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Dall'Onder Ski Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(44 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: 1-Bedroom Apartment Luxury

1-Bedroom Apartment Luxury
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Luis Carlos Sebben, 30, Ferroviário, Garibaldi, Rio Grande do Sul, 95720-000
Sobre aquest allotjament
Dall'Onder Ski Hotel
Allotjaments similars

Plaza Hotel & Boulevard Convention – Vale dos Vinhedos
Plaza Hotel & Boulevard Convention – Vale dos Vinhedos
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 388 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 21 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 90.64 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Dall'Onder Ski Hotel Garibaldi
Dall'Onder Ski Hotel Hotel
Dall'Onder Ski Hotel Garibaldi
Dall'Onder Ski Hotel Hotel Garibaldi
Dall'Onder Ski Garibaldi
Hotel Dall'Onder Ski Hotel Garibaldi
Garibaldi Dall'Onder Ski Hotel Hotel
Hotel Dall'Onder Ski Hotel
Dall'Onder Ski
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Dall'Onder Ski Hotel
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
8,8
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Joni
6 d’ag. de 2025
Joni
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
mark
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mark
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cristiano
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiano
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Enedina
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enedina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
miguel
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
miguel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MILTON
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MILTON
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Fiorella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fiorella
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciana Carline
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana Carline
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Solange
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solange
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Juliana R
28 de jul. de 2025
Juliana R
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Álvaro
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Álvaro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um verdadeiro luxo.
Michele
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago Santin
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago Santin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bibiana
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bibiana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Geraldo
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Geraldo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maura
20 de jul. de 2025
Maura
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
FERNANDO
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FERNANDO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Fabio Leonardo
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabio Leonardo
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Diego
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Diego
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandro
Viatge de negocis
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
carlos a
3 de jul. de 2025
carlos a
Estada de 3 nits (juny 2025)








