Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pensão Residencial Mirasol





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Bela De São Tiago 67, Funchal, 9050-042
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Zarco Bed&Breakfast
Zarco Bed&Breakfast
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 143 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 3 EUR per adult i 2 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 EUR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 4 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 46771/AL
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Pensão Residencial Mirasol
Pensão Residencial Mirasol Funchal
Pensão Residencial Mirasol Hotel
Pensao Residencial Mirasol Hotel Funchal
Pensão Residencial Mirasol Hotel Funchal
Pensao Residencial Mirasol Madeira/Funchal
Pensão Resincial Mirasol
Pensao Residencial Mirasol
Pensão Residencial Mirasol Hotel
Pensão Residencial Mirasol Funchal
Pensão Residencial Mirasol Hotel Funchal
Preguntes freqüents
Opinions: Pensão Residencial Mirasol
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Danupol
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danupol
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andel
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andel
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
JULIA
18 de març de 2025
JULIA
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Guido Maria
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrificante
Guido Maria
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vacanza a Madeira
Adriano
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
N.D.
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Prima hotel
N.D.
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jack
15 de febr. de 2025
Jack
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Elaine
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elaine
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 10 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael Jay
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael Jay
Estada de 7 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge en parella
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 9 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Charles, Ribeira Grande
23 de des. de 2024
Charles
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thérèse, Québec
Viatge en parella
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thérèse
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RODRIGO
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sensação de estar em casa!
RODRIGO
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Arrielle Yola
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arrielle Yola
Estada de 9 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Erik
10 de nov. de 2024
Skønt pensionat i Funchal
Erik
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Augusta
20 de set. de 2024
Augusta
Estada de 5 nits (set. 2024)