Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Monte Carlo





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó o pati
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple panoràmica, vistes al mar

Habitació triple panoràmica, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calcada da Saude, 10, Funchal, 9000 - 221
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 80 EUR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 40 EUR per nen (3-12 anys)
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
- Trasllat en Llançadora de l'aeroport: 30 EUR per adult, només l'anada
- Servei de transport: 30 EUR per nen només l'anada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30 EUR només l'anada (fins a 18 anys).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia (a 10 m).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Monte Carlo Funchal
Monte Carlo Funchal
Hotel Monte Carlo Hotel
Hotel Monte Carlo Funchal
Hotel Monte Carlo Hotel Funchal
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Monte Carlo
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Lisa
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Patrick
1 de nov. de 2024
Patrick
Estada de 5 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Melanie
Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Decent

Melanie
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Christiane
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Christiane
Estada de 11 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Noor
4 de jul. de 2024
Noor
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Susanne
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Susanne
Estada de 7 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Leanne
Viatge en grup
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Long weekend in Madeira
Leanne
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Manuel Justino
Viatge en família
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Desilusão.
Manuel Justino
Estada de 6 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Jane
21 d’abr. de 2024
Jane
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael Phillip
Viatge en parella
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael Phillip
Estada de 10 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Winnie
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Winnie
Estada de 14 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 10 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Annki
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Retro wibes with stunning wiews


Annki
Estada de 5 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Rui
Viatge en família
28 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rui
Estada de 4 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Carlos
18 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pior hotel onde estive até hoje
Carlos
Estada de 4 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Margarida
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Margarida
Estada de 4 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Jose
Viatge en grup, Viatge en família
15 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 4 nits (jul. 2023)
2/10, Horrible
Tania
Viatge en grup
15 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tania
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Rui
Viatge en família
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada de 2 nits (juny 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
19 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Disappointing.. not what it seems
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Paula
16 de maig de 2023
Paula
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Alyssa
Viatge en parella
14 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Vojko
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vojko
Estada de 7 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jane
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herligt hotel
Jane
Estada de 7 nits (març 2023)