Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Parc de Roses de Fukuyama - 6 minuts a peu - 0.5 km
Castell de Fukuyama - 6 minuts a peu - 0.5 km
Museu d'Art de Fukuyama - 10 minuts a peu - 0.9 km
Reed & Rose Fukuyama Hall of Art & Culture - 19 minuts a peu - 1.6 km
Zoo de Fukuyama - 17 minuts en cotxe - 13.3 km
Com moure’s per la zona
Onomichi Fukuyama Station: 5 min a peu
Aeroport d’Hiroshima (HIJ): a 56 min en cotxe
Restaurants
四六時中 - 4 minuts a peu
立呑福山さっくる - 4 minuts a peu
一刻堂 - 4 minuts a peu
UCCカフェプラザ さんすて福山店 - 4 minuts a peu
魚鮮 - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Anchor Hotel Fukuyama
Hotel a prop de Parc Nacional de Setonaikai
Has pensat a allotjar-te a Anchor Hotel Fukuyama? Aprofita que ofereix un esmorzar continental gratuït, una terrassa i servei de bugaderia i tintoreria. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un bar disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
Bicicletes de lloguer, servei de consergeria i magatzem d'equipatge
Ascensor
Característiques de l'habitació
A Anchor Hotel Fukuyama, totes les habitacions disposen de comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen vàters amb bidet electrònic i articles de tocador gratuïts
Televisors de pantalla plana de 40 polzades amb canals per cable
Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts
Aparcament i opcions de transport
Aparcament no disponible a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 06:30 a 11:00
Un bar
Activitats
Lloguer de bicicletes
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Exterior
Terrassa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Ascensor
Cadires de rodes a les instal·lacions
Més serveis
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Edredó de plomes
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Bidet
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana de 40 polzades amb canals per cable
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Frigorífic
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Calefacció (control de la temperatura)
Escriptori
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 06:30-22:00, cada dia
L'entrada no es fa a l'allotjament; per efectuar-la, ves a: [Fukuyama Oriental Hotel 1-1-6 Shiromi-cho, Fukuyama, Hiroshima]
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Els clients que arribin fora de l'horari establert hauran de fer l'entrada en una altra ubicació: [Fukuyama Oriental Hotel 1-1-6 Shiromi-cho, Fukuyama, Hiroshima]
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament no s'admeten menors de fins a 11 anys; els clients majors de 11 anys hi són benvinguts
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 11 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
ANCHOR FUKUYAMA
ANCHOR HOTEL FUKUYAMA Hotel
ANCHOR HOTEL FUKUYAMA Fukuyama
ANCHOR HOTEL FUKUYAMA Hotel Fukuyama
Preguntes freqüents
Anchor Hotel Fukuyama accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa allotjar-se a Anchor Hotel Fukuyama?
Amb data 9 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Anchor Hotel Fukuyama el dia 7 de set. de 2025 són d'almenys 69,76 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Anchor Hotel Fukuyama?
Anchor Hotel Fukuyama no disposa d'aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Anchor Hotel Fukuyama?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Anchor Hotel Fukuyama?
Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).
On es troba Anchor Hotel Fukuyama?
Aquest hotel es troba a Fukuyama i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Museu d'Art de Shibuya, Castell de Fukuyama i Parc de Roses de Fukuyama. Museu dels Drets Humans i la Pau de la Ciutat de Fukuyama i Museu d'Automòbils i Rellotges de Fukuyama també són a menys de 10 min. Onomichi Fukuyama Station és a 5 min a peu i Onomichi Bingo-honjo Station, a 26 min.
Opinions: Anchor Hotel Fukuyama
Opinions
9,2
Fantàstic
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 108 de 161 opinions
10-Excel·lent
108
Puntuació 8: Bo. 42 de 161 opinions
8-Bo
42
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 161 opinions
6-Acceptable
7
Puntuació 4: Deficient. 3 de 161 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 1 de 161 opinions
2-Horrible
1
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
じん
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
スタッフを含め、サービスがとても良かった
じん
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MAMI
Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I will stay this hotel again when I come back for business trips for sure.
MAMI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Masakatsu
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hoo Yin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nobuyuki, Setagaya Ku
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent cozy hotel!
Nobuyuki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takako
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent boutique hotel with reasonable price.
We felt the hotel was considered cleanness, and ecology and introducing traditional local denim and makes comfortable with well organized settings
The staffs are friendly.
The hotdog and drink provided as a breakfast was surprisingly tasty.
There is a bathroom in the room but wearing a denim yukata and jacket with zori sandal and taking the onsen was additional fun.
Takako
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rika
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Close to the station, staff provided great services
Rika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKASHI
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKASHI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
kumano
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kumano
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
EISUKE, KODAIRA
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EISUKE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KATSUNORI
3 de març de 2025
KATSUNORI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsukuru
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsukuru
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshihiro
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshihiro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
14 de febr. de 2025
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
りょうこ
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
りょうこ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryoichi
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryoichi
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayumi
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions