The Millennials Fukuoka

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel càpsula només per a adults amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Millennials Fukuoka

Exterior
Lounge al vestíbul
Interior de l'entrada
Taulell per fer l'entrada i la sortida
Restaurant
VIP Access

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions

Habitació, no fumadors (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
6 Banys
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals grans

Habitació, no fumadors (Theater Pod, All Gender)

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
6 Banys
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació, no fumadors (Smart Pod, Female Only)

9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació, no fumadors (Smart Pod, All Gender)

8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
6 Banys
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació, no fumadors (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
6 Banys
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals grans

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

  • Capacitat per a 2

Bed In Smart Pod - All Gender

  • Capacitat per a 1

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

  • Capacitat per a 2

Bed In Theater Pod - All Gender

  • Capacitat per a 1

Smart Pod-Female Only

  • Capacitat per a 1

Single

  • Capacitat per a 1

Bed In Regular, Single (Female Only)

  • Capacitat per a 1

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801

Què hi ha als voltants

  • Museu Infantil Fukuoka Anpanman - 1 minuts a peu - 0.2 km
  • Teatre Hakataza - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Ciutat del Canal Hakata - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Port de Hakata - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Marine Messe Fukuoka - 2 minuts en cotxe - 2.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Tenjin: 9 min a peu
  • Estació de Nakasu-Kawabata: 3 min a peu
  • Aeroport de Fukuoka (FUK): a 14 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Lively Hakata Fukuoka - ‬2 minuts a peu
  • ‪masurao fukuoka - ‬1 minuts a peu
  • ‪松屋 - ‬1 minuts a peu
  • CoCo壱番屋 博多区中洲店
  • ‪THE LIVELY BAR - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Millennials Fukuoka

Hotel càpsula a prop de Ciutat del Canal Hakata
The Millennials Fukuoka, amb Museu Infantil Fukuoka Anpanman i Teatre Hakataza a prop, ofereix una bugaderia, un bar i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), aparcament (de pagament) i servei de consergeria
  • Ascensor, sales de reunions i servei de recepció obert les 24 hores
  • Caixa forta a la recepció i magatzem d'equipatge
  • Als comentaris dels clients es diuen coses positives del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
Les 114 habitacions tenen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Calefacció i servei de neteja limitat

Idiomes

Anglès i japonès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions (1800 JPY per dia; inclou l'entrada i la sortida preferents)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:00 a 09:30: 1820 JPY per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (setmanal)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 01:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
The credit card used to book the reservation must be presented by the cardholder at check-in.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

Aquest allotjament és només per a adults
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1820 JPY per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1800 JPY per dia (entrada i sortida preferents).
  • Preu del servei de neteja: 800 JPY per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka

Preguntes freqüents

The Millennials Fukuoka accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Millennials Fukuoka?

Hi ha aparcament disponible per 1800 JPY per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Millennials Fukuoka?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 01:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Millennials Fukuoka?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba The Millennials Fukuoka?

Aquest hotel càpsula a Hakata es troba a molt poca distància de les atraccions següents: Carrer Comercial Kawabatadori i Museu Infantil Fukuoka Anpanman. Ciutat del Canal Hakata i Teatre Hakataza també són a menys de 10 min. Estació de Nakasu-Kawabata és a 3 min a peu i Estació de Gofukumachi, a 8 min.

Opinions: The Millennials Fukuoka

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 203 de 389 opinions
Puntuació 8: Bo. 125 de 389 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 44 de 389 opinions
Puntuació 4: Deficient. 14 de 389 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 389 opinions

9,0/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Gustavo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Its good
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Yumiko

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
立地が便利すぎて、夜中まで屋台で飲んだり食べたりして、徒歩で帰ってこられるのが良かったです! ただシャワースペースが汚かったのが気になりました。 一つの原因は、個々シャワールーム内の備品設置の関係で、ドアを開けっ放しにして換気が出来ない(ドアが必ず閉じてしまう)ルームがあり、中に湿気や匂いが籠って利用する際キツかったです。 もう一つは、シャワーなどがあるスペースの鏡台上に、利用者たちがタオルを大量放置していくので、スキンケアできない! 3日泊まったのですが、3日連続で大量に放置されたタオルを私がタオル回収ボックスに何とか全て移動させ、やっと鏡台でスキンケアしました。 清掃係の人が夜か朝、放置されたタオル回収に来てくださるか、シャワースペース内にタオル回収ボックスを設置するかした方が良い気がしました。
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Masashi, Toyoyama

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
冷房が強いせいか寝てる時はちょっと寒かった それ以外は満足
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

YAMADA

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
どこをとってもとても素晴らしいホテルでした!
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

jun chao, Redmond

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Free coffee is good.
Estada de 7 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Nana

Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

RITSUKO

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

junichi

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
よかった
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Yuri

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
各所へのアクセスが良いのが特に便利でした
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Nobumiti

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
シャワールームが臭かった。
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Mariko

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Masatake

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
清潔感抜群で良かった。フロントの対応も好印象。
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Takeshi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ベッドが清潔で広くて快適でした。
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

CHIHO

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
モバイルチェックインするようメールが来てたので、それを利用しました。着いた時にすぐに声をかけてくださり、対応していただきましたが、エレベーターの場所、部屋の使い方などの案内はありませんでした。少し騒々しい雰囲気。全体的に薄暗く、落ち着けるホテルという感じではなかった。シャワーや洗面台、トイレの数が少ないです。宿泊者が多いので結構待ちました。シャワー室の詰まり、洗面台の髪の毛、床や洗面台上がビシャビシャ…気になりました。宿泊者も多いですし、たくさんの方が使いますし、利用の仕方にもよると思いますが、長居したくなく、早々に出てきました。 個室もベッドはあそこまで大きくなくていいので、せめてベッドの下ではない荷物をおける場所や(上の棚も広かったですが使いづらい)ゴミ箱、セキュリティボックスなどがあると良かったと思います。カプセルホテルというのは承知していましたし、このサイト以外で部屋の写真なども確認しましたし、他のカプセルホテル宿泊したこともありますがセキュリティもなく、プライバシーも保たれているとは思えませんでした。評価がとても高かったので、お世話になりましたが、私には合わなかったです。 ご参考にしていただけますと幸いです。
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Crystal

Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A more modern take on the capsule hotel style stay. Smart capsule was a nice place to sleep and stay. 1st floor lounge and bar was a nice addition. Recommend staying.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Christopher

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Masakazu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

tomoda

Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

TAKAHIRO, yamatokoriyama-city

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
駅近で便利!
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

KATSUMI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Haruhiro

Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Holly

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It's connected to the same company's more upscale hotel called The Lively. They have a nice lounge and coworking space, even adding a pool table. The Millennials is on the 3rd floor, with no washer and dryer (need to go to The Lively on the 4th floor). Showers, washrooms and beds were extremely clean. The staff were incredibly kind and helpful when I lost my anti depressant medication at my previous hotel in Osaka (thanks Isabelle!). The only reason I give 4 stars instead of 5 is because of how HOT the main floor gets at night. It was difficult for me to sleep, and I often had to keep the privacy screen open so let in cooler air.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

NAOKO

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
洗面所、シャワー室、トイレ等、どこも清潔感があって良かったです。フロントの方は親切でした。博多座の公演を観るための滞在でしたが、劇場にも駅にも近く、便利な場所です。カプセルホテルという手軽なホテルとは不釣り合いな豪華すぎる朝食コース料理、ヘルシーでこだわりの見えるドリンクバーも素晴らしくて驚きました。共有スペースのフリードリンクもありがたかったです。またリピートしたいです!
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Takanori

Estada de 2 nits (març 2025)