HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -
Hotel a Fukuoka i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Ciutat del Canal Hakata
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
13 de gen. - 14 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard

Estudi estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe

Estudi Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Estudi superior

Estudi superior
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Hakata
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.150 opinions
Preu actual: 64 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-31 Gionmachi, Hakata Ward, Fukuoka, Fukuoka, 812-0038
Sobre aquest allotjament
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -
Allotjaments similars

Amistad Hotel Fukuoka
Amistad Hotel Fukuoka
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Espai a l'aire lliure
9.4 de 10, Excepcional, 108 opinions
Preu actual: 202 €
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Número de registre de l’allotjament: 福博保環第113095号
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Origo Hakata Gion Fukuoka
mizuka Hakata 1 unmanned hotel
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion - Hotel
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion - Fukuoka
HOTEL ORIGO HAKATA - Gion - Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL ORIGO HAKATA - Gion -
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,6
Comoditats
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
26 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
cheolhwa
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cheolhwa
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
DAISUKE
19 d’ag. de 2025
DAISUKE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eddie
13 d’ag. de 2025
Eddie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yin Tzu
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yin Tzu
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
y
Viatge en grup
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
y
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Quynh
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quynh
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KI SUN
Viatge en grup
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3명이 이용해도 넓다.
KI SUN
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Johannes
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Johannes
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jun
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jun
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MEICHIN
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEICHIN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nam Ho
20 d’abr. de 2025
Nam Ho
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
AKANE
Viatge en parella, Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKANE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Chia-Jung
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chia-Jung
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Winnie
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Winnie
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
JIYEON
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JIYEON
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
makoto
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
makoto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
3 de març de 2025
Jeffrey
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Chul
15 de febr. de 2025
Chul
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Hyewon
28 de gen. de 2025
Hyewon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
HANA
Viatge en grup
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HANA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
HAN
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HAN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Fukuoka experience!
Luke
Estada de 2 nits (gen. 2025)

















