Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Ciutat del Canal Hakata
Galeria de fotos de l’allotjament Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 138 €
8 de des. - 9 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble, no fumadors

Habitació superior, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (2 beds)

Habitació estàndard, no fumadors (2 beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (3 beds)

Habitació estàndard, no fumadors (3 beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Adjoining, 2Twin,NotConnecting)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Adjoining, 2Twin,NotConnecting)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-8-15, Hakataekimae, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 812-0011
Sobre aquest allotjament
Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion
Allotjaments similars

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.694 opinions
Preu actual: 143 €
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2860 JPY per adult i 1980 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Mitsui Garden Fukuoka Gion
Mitsui Garden Hotel Gion
Mitsui Garden Gion
Mitsui Fukuoka Gion Fukuoka
Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion Hotel
Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion Fukuoka
Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl
Viatge en família
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrena binte
Viatge en parella
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrena binte
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Daniel
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Tat Ho Alan
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tat Ho Alan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Matt
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
LICHUN
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LICHUN
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nik
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nik
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Malcolm
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malcolm
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Ting
12 de set. de 2025
Ting
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Philip
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yu Hin
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu Hin
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
YUMIN, Markham
3 de set. de 2025
YUMIN
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KA MAN
2 de set. de 2025
KA MAN
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Marin
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Momoko
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Momoko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hana
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jersy
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jersy
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kimie
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Kimie
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HENRIQUE R
21 d’ag. de 2025
HENRIQUE R
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
wang
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
人工浴池
wang
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KWANGBOK
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KWANGBOK
Estada d’1 nit (ag. 2025)








