Hotel Grandolce HAKATA
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Ciutat del Canal Hakata
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grandolce HAKATA





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
També et pot agradar

THE BASICS FUKUOKA
Hakata
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.805 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12-18, Nishinakasu,Chuou-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

DEL style Fukuoka - Nishinakasu by Daiwa Roynet Hotel
DEL style Fukuoka - Nishinakasu by Daiwa Roynet Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 68 €
2 de set. - 3 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 5400.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Grandolce HAKATA
Hotel Grandolce HAKATA Hotel
Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Hotel Grandolce HAKATA Hotel Fukuoka
Hotel Hotel Grandolce HAKATA
Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Grandolce HAKATA Fukuoka
Hotel Hotel Grandolce HAKATA Fukuoka
Fukuoka Hotel Grandolce HAKATA Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grandolce HAKATA
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiaki
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Yoshiaki
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsay
14 de jul. de 2025
Lindsay
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
ますみ
Viatge de negocis
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ますみ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KUMI
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KUMI
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Mikiko
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikiko
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Wook
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wook
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Atsushi
16 de juny de 2025
Atsushi
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yuuki, Shibuyaku
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Uwe Oliver
30 de maig de 2025
Uwe Oliver
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Angela
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
HIROSHI
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROSHI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kin Ming
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin Ming
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sayuri, Saga,Cyuouhonmati 8-8
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Sayuri
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
CHIAKI
18 d’abr. de 2025
CHIAKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francois
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francois
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
??
16 de febr. de 2025
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroki
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
?
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YASUYOSHI
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YASUYOSHI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
トオル
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
トオル
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
トモコ
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
トモコ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (gen. 2025)