Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel&co





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
3 de jul. - 4 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (A)

Habitació estàndard, no fumadors (A)
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (B)

Habitació superior, no fumadors (B)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
També et pot agradar

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Tenjin
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.151 opinions
Preu actual: 59 €
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-17-13 Shirogane, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka Prefecture, 810-0012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cross Life Hakata Yanagibashi
Cross Life Hakata Yanagibashi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 487 opinions
Preu actual: 70 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
- Càrrec de la destinació: 200 JPY per persona i per nit. No s'aplica als menors de 7 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel co
Hotel&co Hotel
Hotel&co Fukuoka
Hotel&co Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel&co
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yumi
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yumi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jonghyeok
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jonghyeok
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
AI
Viatge en família
7 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
AI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很棒
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
ナオヒロ
8 de maig de 2024
ナオヒロ
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
WEI-NAN
17 de des. de 2023
WEI-NAN
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
カズユキ
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
カズユキ
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Hock Wai
Viatge en família
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hock Wai
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
takuya
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takuya
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Stella
Viatge en família
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stella
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
TAKASHI
13 d’abr. de 2023
TAKASHI
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Soh
Viatge en família amb nens petits
12 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Soh
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
リョウスケ
Viatge en grup
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
リョウスケ
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
SEUNGJUN
Viatge en grup
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEUNGJUN
Estada de 4 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Shuji
9 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shuji
10/10, Excel·lent
FUMIKA
7 de maig de 2022
FUMIKA
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Tomomi
Viatge en família
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Tomomi
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Sasuke
5 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sasuke
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
MIKU
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKU
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Tomohiro
25 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomohiro
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
HONOKA
Viatge en grup
24 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HONOKA
Estada de 3 nits (març 2022)
8/10, Bo
Naoya
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoya
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
EMIKO
Viatge en família
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高でした
EMIKO
Estada d’1 nit (nov. 2021)