Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fukuoka Recent Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Miyako Hotel Hakata
Hakata
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 2.200 opinions
Preu actual: 216 €
10 de set. - 11 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-52-1, Hakozaki, Higashi-ku, Fukuoka, 812-0053
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1500 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 800 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Fukuoka Recent
Fukuoka Recent Hotel Hotel
Fukuoka Recent Hotel Fukuoka
Fukuoka Recent Hotel Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: Fukuoka Recent Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ヒロタケ
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ヒロタケ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
YOSHIE
Viatge en família amb nens petits
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIE
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Wing
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Wing
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Kato
Viatge en família amb nens petits
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kato
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
I S A M U
Viatge en família
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I S A M U
Estada d’1 nit (jul. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
寝れない!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
MASANORI
4 de maig de 2022
MASANORI
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
DAISUKE
23 d’abr. de 2022
DAISUKE
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GOOD
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
SHOUKI
25 de jul. de 2021
SHOUKI
Estada de 4 nits (jul. 2021)
2/10, Horrible
SHIGERU
21 de jul. de 2021
SHIGERU
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Masayuki
27 de des. de 2019
満足
Masayuki
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MASATOSHI
26 de nov. de 2019
MASATOSHI
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Lim
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lim
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Lim
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lim
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
tatsuya
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tatsuya
Estada d’1 nit (maig 2019)