Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(44 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Chuo Ward
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 104 €
8 de des. - 9 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-9-3 Kego, Chuo Ward, Fukuoka, Fukuoka, 810-0023
Sobre aquest allotjament
Fukuoka U-BELL Hotel
Allotjaments similars

Hotel Hokke Club Fukuoka
Hotel Hokke Club Fukuoka
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 80 €
3 de des. - 4 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 1500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
FUKUOKA UBELL hotel
Fukuoka U BELL Hotel
Fukuoka U-BELL Hotel Hotel
Fukuoka U-BELL Hotel Fukuoka
Fukuoka U-BELL Hotel Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions:
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Hajime
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hajime
Estada de 9 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabel
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabel
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Paul
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco Paul
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
n
Viatge en família
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
n
Estada de 3 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Yuki
15 d’oct. de 2025
Yuki
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Harlan
12 d’oct. de 2025
Harlan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashton
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashton
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Kei
3 d’oct. de 2025
Kei
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Kozue
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kozue
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Marc
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 8 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
フミコ
12 de set. de 2025
フミコ
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Noriko
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
タクヤ
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
タクヤ
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
すずか
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l ’allotjament i instal·lacions
すずか
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Okamoto
Viatge en grup
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Okamoto
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HIDENORI
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDENORI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
むらかみなつき
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
むらかみなつき
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
MIZUE
14 d’ag. de 2025
MIZUE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
masamichi
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masamichi
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
KIMIE
3 d’ag. de 2025
KIMIE
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
suenaga
27 de jul. de 2025
suenaga
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kumiko
Viatge en família amb nens petits
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumiko
Estada de 3 nits (jul. 2025)

















