Hotel Mifujien
Ryokan amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Kawaguchi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mifujien





Serveis populars
El preu actual és de 185 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Child under 12 y/o cannot stay)

Habitació tradicional (Child under 12 y/o cannot stay)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style Room with Fuji view)

Habitació tradicional (Japanese Style Room with Fuji view)
8,2 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style,Fuji view,for 6 Guests)

Habitació tradicional (Japanese Style,Fuji view,for 6 Guests)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

207 Asakawa, Fujikawaguchiko, Yamanashi, 401-0303
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kasuitei Ohya
Kasuitei Ohya
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 601 opinions
Preu actual: 265 €
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Mifujien Hotel Fujikawaguchiko
Mifujien Hotel
Mifujien Fujikawaguchiko
Mifujien
Mifujien Hotel Fujikawaguchiko Machi
Hotel Mifujien Japan/Fujikawaguchiko-Machi
Hotel Mifujien Fujikawaguchiko
Hotel Mifujien
Hotel Mifujien Ryokan
Hotel Mifujien Fujikawaguchiko
Hotel Mifujien Ryokan Fujikawaguchiko
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mifujien
Opinions
8,6
Excel·lent
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Yannie
13 de jul. de 2025
Yannie
8/10, Bo
Shuang
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shuang
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Hao
15 de maig de 2025
Hao
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Katya Alejandra
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Asco
Katya Alejandra
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Luke
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Strelkova
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Strelkova
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Ling Elaine
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wai Ling Elaine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Qun
10 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible hotel
Qun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
chun-chuan
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chun-chuan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
LAI HUNG
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAI HUNG
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Neon
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Neon
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Zachari
5 d’abr. de 2025
Zachari
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Yin
2 d’abr. de 2025
Yin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Ben
29 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Smelly room, dated and broken amenities
Ben
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
21 de març de 2025
Amanda
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yee Ki
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
還可以

Yee Ki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel. Perfect room with a breathtaking view
Joshua
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
chen
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ngan Chun
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ngan Chun
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
WEN LIN
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
WEN LIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YEN PIN
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YEN PIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (febr. 2025)