Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Adler





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 146 €
taxes i impostos inclosos
17 de jul. - 18 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Comfort

Habitació doble per a ús individual Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, balcó

Habitació superior, balcó
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Forststrasse 17, Freudenstadt, Baden-Württemberg, 72250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Waldhotel Luise
Waldhotel Luise
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 94 opinions
Preu actual: 147 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.80 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Adler Freudenstadt
Adler Freudenstadt
Hotel Adler Hotel
Hotel Adler Freudenstadt
Hotel Adler Hotel Freudenstadt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Adler
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de maig de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luca
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miika
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miika
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sebastian
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arno
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel und Restaurant
Arno
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Horst
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Horst
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
christopher
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful
christopher
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Astrid
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtigt fint - men parkering ikke gratis
Astrid
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Katharina
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katharina
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Catherine
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Catherine
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Dirk
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirk
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Concepcion
4 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Concepcion
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Norbert
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adler is een aanrader

Norbert
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Marc-Kevin
Viatge de negocis
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc-Kevin
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Johann
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johann
8/10, Bo
Marc-Kevin
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc-Kevin
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Mohammad Khaier
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad Khaier
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
31 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Komfortabel
Thomas
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Michael
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Marc-Kevin
15 d’oct. de 2021
Marc-Kevin
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Monika
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tadellos
Monika
Estada d’1 nit (jul. 2021)