Hotel Lisboa
Hotel als afores amb esmorzar gratuït i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lisboa





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(25 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera o tetera
Per cable o per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
7,8 sobre 10
Bé
(21 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Søndergade 248, Frederikshavn, 9900
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Frederikshavn
Hotel Frederikshavn
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Sala de jocs
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 200 DKK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 200.0 DKK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 350.0 DKK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Dinamarca. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lisboa Frederikshavn
Lisboa Frederikshavn
Hotel Lisboa Hotel
Hotel Lisboa Frederikshavn
Hotel Lisboa Hotel Frederikshavn
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lisboa
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
6,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Birgit
1 de set. de 2025
Birgit
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pascal
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Rikke
Viatge en grup
17 d’ag. de 2025
Rikke
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel ·lent
Lise
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lise
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
JESPER
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JESPER
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Steffen
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Steffen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Michel
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Laila
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laila
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
3 d’ag. de 2025
Martin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Göran
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra frukost
Göran
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Mette
Viatge en grup
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Cornelia
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Cornelia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mette
Viatge en grup
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anbefales for overnatting
Mette
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Toril
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toril
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Jostein
31 de jul. de 2025
Jostein
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jeanette
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanette
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Gurli
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gurli
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Niklas
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niklas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Berit
27 de jul. de 2025
Berit
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
CARSTEN
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
CARSTEN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Wuyong
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wuyong
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Mona
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mona
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eli
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eli
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Annie
13 de jul. de 2025
Annie
Estada de 2 nits (jul. 2025)








