Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bonjour





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Best Western Plus Plaza Hotel Darmstadt
Darmstadt
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 579 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sebastian-Kneipp-Str. 9, Bad Soden am Taunus, Hessen, 65812
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dorint Main Taunus Zentrum Frankfurt/Sulzbach
Dorint Main Taunus Zentrum Frankfurt/Sulzbach
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 924 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 18 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Bonjour Hotel Frankfurt
Bonjour Frankfurt
Hotel Bonjour Bad Soden am Taunus
Bonjour Bad Soden am Taunus
Hotel Bonjour Hotel
Hotel Bonjour Bad Soden am Taunus
Hotel Bonjour Hotel Bad Soden am Taunus
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bonjour
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
Christiane
1 de nov. de 2022
Christiane
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Eun Yeong
28 de maig de 2022
Eun Yeong
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Dana
Viatge en família
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dana
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Timo
28 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timo
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Claudia
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zu empfehlen!
Claudia
Estada de 5 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Michael
23 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
10/10, Excel·lent
Jan
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
6/10, Acceptable
Johannes
18 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
VIEL ZU TEUER
Johannes
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Gitte , Berlin
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Schönes Hotel am Wald
Gitte
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Sandrine
20 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandrine
Estada de 4 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Mat
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Mat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació