Hotel Bonjour
Hotel a Bad Soden am Taunus amb cafeteria i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bonjour





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
També et pot agradar

Moxy Darmstadt
Darmstadt
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 213 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sebastian-Kneipp-Str. 9, Bad Soden am Taunus, Hessen, 65812
Sobre aquest allotjament
Hotel Bonjour
Allotjaments similars

Hotel Concorde
Hotel Concorde
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 192 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 18 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Bonjour Hotel Frankfurt
Bonjour Frankfurt
Hotel Bonjour Bad Soden am Taunus
Bonjour Bad Soden am Taunus
Hotel Bonjour Hotel
Hotel Bonjour Bad Soden am Taunus
Hotel Bonjour Hotel Bad Soden am Taunus
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Bonjour
9,0
Fantàstic
9,6
Neteja
7,8
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
Christiane
1 de nov. de 2022
Christiane
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Eun Yeong
28 de maig de 2022
Eun Yeong
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Dana
Viatge en família
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dana
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Timo
28 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timo
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Claudia
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zu empfehlen!
Claudia
Estada de 5 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Michael
23 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
10/10, Excel·lent
Jan
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
6/10, Acceptable
Johannes
18 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitaci ó
VIEL ZU TEUER
Johannes
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Gitte , Berlin
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Schönes Hotel am Wald
Gitte
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Sandrine
20 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandrine
Estada de 4 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Mat
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Mat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

















