Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Adler





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Greet Hotel Darmstadt
Darmstadt
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 159 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Frankfurter Strasse 11, Gross-Gerau, HE, 64521
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Airways Hotel Frankfurt Airport West
Airways Hotel Frankfurt Airport West
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 175 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Adler Gross-Gerau
Hotel Adler Gross-Gerau
Hotel Adler Hotel
Hotel Adler Gross-Gerau
Hotel Adler Hotel Gross-Gerau
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Adler
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ralf
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Charles
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Holger
Viatge de negocis
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles bestens
Holger
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Jochen
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jochen
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Armin
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Armin
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
René
Viatge de negocis
15 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Kurt
16 d’abr. de 2023
Kurt
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
René
Viatge de negocis
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Jutta
29 de nov. de 2022
Jutta
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Reinhard
Viatge en família
21 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinhard
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Marco
13 d’oct. de 2022
Marco
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Pascal
8 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel!
Pascal
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Christina
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Christina
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Will
14 de jul. de 2022
Will
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
CHRISTIAN
Viatge de negocis
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt hotel. Valmue for money.
CHRISTIAN
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
29 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jan
Estada de 3 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Pia
Viatge en parella
17 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pia
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)