Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ara Mar Praia Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Historiador Raimundo Girão, 430, Praia de Iracema, Fortaleza, CE, 60165-050
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Algarve Praia Hotel
Algarve Praia Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 260 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ara Praia Hotel Fortaleza
Ara Praia Fortaleza
Ara Mar Praia Hotel Fortaleza
Ara Mar Praia Fortaleza
Ara Mar Praia
Ara Praia Hotel
Ara Mar Praia Hotel Hotel
Ara Mar Praia Hotel Fortaleza
Ara Mar Praia Hotel Hotel Fortaleza
Preguntes freqüents
Opinions: Ara Mar Praia Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sofia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA CARMEM
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA CARMEM
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisca
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento
Francisca
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
DANIEL
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL
Estada de 7 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
FLAVIO
23 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FLAVIO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nara
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nara
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Orlando Gomes Bernardo
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Orlando Gomes Bernardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Henrique
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Henrique
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Geancarlos
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geancarlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Geancarlos
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geancarlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jonas Renato Donizeti
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Localização boa
Jonas Renato Donizeti
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Larissa Gil Pereira
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hospedagem boa
Larissa Gil Pereira
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANA
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Boa relação de custo x benefício
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro Roberto
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro Roberto
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
CAROLINE
Viatge en família
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAROLINE
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Axel
6 de març de 2025
Axel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Alcindo Luis
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alcindo Luis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 11 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
priscilla
6 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
priscilla
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gesdete
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gesdete
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Mario Jorge
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nota nove
Mario Jorge
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Thaiza
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência ruim
Thaiza
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Antônio
Viatge de negocis
5 de gen. de 2025
Ótimo
Antônio
Estada de 2 nits (gen. 2025)