Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Albergo Da Gildo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Sottoriva, 23, Follina, TV, 31051
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Al Cavallino
Al Cavallino
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 74 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Albergo Da Gildo Hotel Follina
Albergo Da Gildo Hotel
Albergo Da Gildo Follina
Albergo Da Gildo Hotel
Albergo Da Gildo Follina
Albergo Da Gildo Hotel Follina
Preguntes freqüents
Opinions: Albergo Da Gildo
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’ag. de 2022
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Martin
Viatge en parella
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Linda
Viatge en grup
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
9 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pulito e accogliente
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Attilio, Varese
11 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attilio
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Lorenzo, Parma (PR), Italy
Viatge en grup
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorenzo
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
jj
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jj
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Richard
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jürg
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jürg
Estada de 2 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Matteo
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Matteo
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Walter
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walter
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Stefano
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax post lavoro
Stefano
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Jason
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet village with very hospitable hosts
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
DANIELA
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació