Oscar Hotel
Hotel a Florianópolis amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Oscar Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Single Room Economy

Single Room Economy
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Hercílio Luz, 760, Florianópolis, SC, 88020-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 186 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 35 BRL per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Oscar Florianopolis
Oscar Hotel Florianopolis
Oscar Hotel Hotel
Oscar Hotel Florianópolis
Oscar Hotel Hotel Florianópolis
Preguntes freqüents
Opinions: Oscar Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rausamor
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rausamor
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de maig de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Samuel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOECE ELAINE
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOECE ELAINE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
João José
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
João José
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
ANILDA M R
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ANILDA M R
Estada de 6 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Talita
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Talita
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
EDIANE PATRICIA
Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDIANE PATRICIA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Felipe
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cassiano Ricardo
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cassiano Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Romeu Edgar
29 de gen. de 2025
Romeu Edgar
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
nilde
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoavel
nilde
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Clovis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Clovis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Bianca
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bianca
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Francisco
15 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Carlos Gustavo
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Carlos Gustavo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Hugo Leonardo
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hugo Leonardo
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Leonardo
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Razoável
Leonardo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Alexandre
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
João Marcio
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Marcio
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
ELISE
Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ELISE
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)