HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
Hotel a Florianópolis amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL ÉVORA By Rede Sagres





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Artista Bitencourt, 14, Florianópolis, SC, 88020-060
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Cecomtur
Rede Andrade Cecomtur
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.0 de 10, Bé, 1.180 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Évora
Evora By Rede Sagres
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres Hotel
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres Florianópolis
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres Hotel Florianópolis
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Abner, Larnaca
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Abner
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
claudia
Viatge de negocis, Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
claudia
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tales
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tales
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
AMILTES
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhoso.
AMILTES
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mariana
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel e ótimo custo benefício
Mariana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
JOAO
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quartos novos e reformados
JOAO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Marcos
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cassia
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cassia
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Anne Elise
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Problemas no checkin
Anne Elise
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria de Fatima Lima
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria de Fatima Lima
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurício
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurício
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amarildo
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Amarildo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Paulo
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana C
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana C
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Márcia
Viatge en grup
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfeita
Márcia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
RODRIGO SPEZIALI DE
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo certo
RODRIGO SPEZIALI DE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ronan
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabíola
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabíola
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabíola
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa experiência e conforto.
Fabíola
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viagem a casal
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols