Hotel Bruggemann
Hotel a Florianópolis amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bruggemann





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Santos Saraiva, 416, Estreito, Florianópolis, SC, 88070-100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tri Hotel Florianópolis
Tri Hotel Florianópolis
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
7.6 de 10, Bé, 367 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bruggemann Florianopolis
Hotel Bruggemann
Hotel Bruggemann Florianopolis
Hotel Bruggemann Hotel
Hotel Bruggemann Florianópolis
Hotel Bruggemann Hotel Florianópolis
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bruggemann
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandre
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Taina
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karine
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ C
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIZ C
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Flavia Daniele Lucio
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colaboradores nota 10
Flavia Daniele Lucio
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mariane
30 de març de 2025
Mariane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
29 de març de 2025
Marcio
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
RAFAEL
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAFAEL
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Carlos
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ C
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIZ C
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosimary
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosimary
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
LOURENA
22 de març de 2025
LOURENA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
LOURENA
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Boa!
LOURENA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
LAUDEVAL
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LAUDEVAL
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maravilha!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
ALAN
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAN
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mastercard
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mastercard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ C
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIZ C
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo Ricardo Ribeiro
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Paulo Ricardo Ribeiro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Manoel H.
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manoel H.
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cidia
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não é sobre hospedar é sobre acolher
Cidia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Charles
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia Cristina
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cynthia Cristina
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO VITOR
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não faltou nada
PAULO VITOR
Estada d’1 nit (gen. 2025)