Farol da Ilha Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Públic

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Farol da Ilha Hotel

Façana frontal de l'allotjament
Habitació estàndard, 2 llits individuals | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Habitació triple estàndard | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Recepció
Recepció

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble estàndard

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Cadira de despatx
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació estàndard, 2 llits individuals

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Cadira de despatx
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació triple estàndard

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Apartment Standard

  • Capacitat per a 2
  • 2 Twin Beds

Apartment Standard

  • Capacitat per a 2
  • 1 Double Bed

Apartment Standard

  • Capacitat per a 3
  • 3 Twin Beds
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Rua Bento Goncalves 163 Centro, Florianópolis, SC, 88010-080

Què hi ha als voltants

  • Mercat Públic - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Pont Hercilio Luz - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Centre de Convencions Centrosul - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Centre Comercial Beiramar - 2 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Universitat Federal de Santa Catarina - 6 minuts en cotxe - 3.8 km

Com moure’s per la zona

  • Florianópolis (FLN-Aeroport Internacional d'Hercílio Luz): a 18 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Restaurante Tempero da Ilha - ‬2 minuts a peu
  • ‪Restaurante Dona Delícia - ‬2 minuts a peu
  • ‪Dona Delicia - ‬2 minuts a peu
  • ‪Mini Kalzone - ‬1 minuts a peu
  • ‪Bar do Carioca - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Farol da Ilha Hotel

Hotel amb Mercat Públic a prop
Farol da Ilha Hotel, amb Centre de Convencions Centrosul i Centre Comercial Beiramar a poca distància a peu, ofereix servei de bugaderia i tintoreria. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Servei d'aparcador de cotxes (de pagament), allotjament lliure de fum i atenció multilingüe
  • Magatzem d'equipatge, servei de bugaderia i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
A Farol da Ilha Hotel, totes les habitacions presenten comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència vigilat i cobert a les instal·lacions (36 BRL per nit)

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • 4 esglaons per arribar a l'entrada
  • Ascensor (porta de 80 centímetres d'amplada)
  • Terres llisos a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 60.00 BRL per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 6 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 36.00 BRL per nit.
  • Càrrec per animals de companyia: 60.00 BRL per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Farol da Ilha
Farol da Ilha Florianopolis
Farol da Ilha Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianopolis
Hotel Farol Da Ilha Florianopolis, Brazil
Farol da Ilha Hotel Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianópolis
Farol da Ilha Hotel Hotel Florianópolis

Preguntes freqüents

Farol da Ilha Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gossos. Es cobra una taxa de 60.00 BRL per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Farol da Ilha Hotel?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 36.00 BRL per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Farol da Ilha Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Farol da Ilha Hotel?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Farol da Ilha Hotel?

Aquest hotel és a Centre de Florianópolis, a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Mercat Públic i Centre de Convencions Centrosul. Centre Comercial Beiramar i Universitat Federal de Santa Catarinatambé són a menys de 5 km.

Opinions: Farol da Ilha Hotel

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 152 de 394 opinions
Puntuació 8: Bo. 148 de 394 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 63 de 394 opinions
Puntuació 4: Deficient. 20 de 394 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 394 opinions

8,4/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Lauren

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel muito limpo, com boa localização, uma região calma e segura, funcionários prestativos e ótimo atendimento.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

GLAYCIANNE

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

CRISTIANO

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

CRISTIANO

Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Jeferson

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Deborah

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Francisco Jose

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Alana Stephanie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Luciano

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Boa estadia

O hotel é dentro de um prédio antigo, o apartamento estava muito bem conservado, o elevador era um pouco antigo. O maior inconveniente do hotel foi o estacionamento ser fora dele, o que levava o atendente da recepção a ficar constantemente subindo e descendo carros, deixando assim a recepção vazia. Mas caso isso não te incomode é uma boa opção
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Carlos Alberto

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Denise L

Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Ademar

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

cesar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel de paso
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

bobby

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Luiz

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo mais teve um probleminha, foi informado um valor de café da manhã quando chegamos e no outro dia cobraram a mais.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

nilde

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Razoavel

Hotel razoavel.A recepcao so tem.um funcionario para todo atendimento como; fazer o chekin e chekout.Ligar cafeteira para venda de cafe.Ajudar a embarcar malas e guardar os carros de clientes no estacionamento que e a uma quadra fazendo os clientes esperarem na recepcao.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Letícia

Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Jarlan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem localizado, atendimento muito bom, instalações boas. Estacionamento não fica no hotel, tem uma taxa diária, mas levam e buscam o veículo. A única coisa que não fica clara na estadia, que hotel não oferece café da manhã no site, mas cobra uma taxa de 28,00 reais por pessoa para tomar café em outro hotel da rede.
Estada de 4 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Silvio Tadeu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

No outro lado da rua

Com algum conforto, uma localização boa. O café da manhã é servido no outro lado da rua e tem boas opções. O serviço de quarto funcionou bem.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Sérgio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Jeferson

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Tairini

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Eduarda

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)