Farol da Ilha Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Públic
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Farol da Ilha Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard

Apartment Standard
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard

Apartment Standard
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard

Apartment Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Bento Goncalves 163 Centro, Florianópolis, SC, 88010-080
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 185 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 36.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 60.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Farol da Ilha
Farol da Ilha Florianopolis
Farol da Ilha Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianopolis
Hotel Farol Da Ilha Florianopolis, Brazil
Farol da Ilha Hotel Hotel
Farol da Ilha Hotel Florianópolis
Farol da Ilha Hotel Hotel Florianópolis
Preguntes freqüents
Opinions: Farol da Ilha Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Guilherme
25 d’abr. de 2025
Guilherme
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ester
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ester
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Carlos Alberto
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Carlos Alberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CLAUDIO
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDIO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cristiano
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Cristiano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Iuri
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estacionamento pago a parte
Iuri
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Priscila
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Priscila
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Camila
6 d’abr. de 2025
Camila
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tania M
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilhosa experiência!
Tania M
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Naor José
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naor José
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lauren
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
GLAYCIANNE
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GLAYCIANNE
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CRISTIANO
14 de març de 2025
CRISTIANO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CRISTIANO
12 de març de 2025
CRISTIANO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jeferson
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeferson
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Deborah
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Deborah
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Jose
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco Jose
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alana Stephanie
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alana Stephanie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Luciano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Carlos Alberto
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Alberto
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise L
12 de febr. de 2025
Denise L
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ademar
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ademar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
cesar
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
cesar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels