Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament T3 Alpenhotel Flims





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 190 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors, balcó

Habitació doble estàndard, no fumadors, balcó
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Escriptori
Habitació triple, no fumadors, vistes a la muntanya
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Nova 32, Flims, Graubuenden, 7017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eden Hotel und Restaurant
Eden Hotel und Restaurant
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 155 opinions
Preu actual: 159 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 CHF per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
T3 Alpenhotel Flims Hotel
T3 Alpenhotel Hotel
T3 Alpenhotel
T3 Alpenhotel Flims Hotel
T3 Alpenhotel Flims Flims
T3 Alpenhotel Flims Hotel Flims
Preguntes freqüents
Opinions: T3 Alpenhotel Flims
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Heiri
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiri
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Christian
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo, Baden
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Eduardo
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Cornelia
Viatge en família
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cornelia
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Sebastian
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sebastian
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Almut
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Almut
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ljiljana
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ljiljana
8/10, Bo
Harald
2 d’abr. de 2023
Harald
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Claes
21 de març de 2023
Claes
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Günther
Viatge en família
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Günther
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Sophia
Viatge en grup
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Cameron
Viatge en grup
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cameron
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Sibylle
28 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wir kommen wieder!
Sibylle
Estada de 2 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Aleksandra
Viatge en família
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleksandra
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en parella
12 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Christoph
Viatge en parella
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christoph
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jan
Viatge en família
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Mittelklass-Hotel!
Jan
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ivica
21 d’ag. de 2022
Ivica
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Markus
19 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en parella
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge en grup
26 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella
19 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Robert Stephen
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert Stephen
Estada de 3 nits (jul. 2022)