Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel des Alpes





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 214 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Promenada 45, Flims, GR, 7018
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Me and All Hotel Flims, by Hyatt
Me and All Hotel Flims, by Hyatt
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 116 opinions
Preu actual: 242 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 CHF per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 60.00 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Alpes Flims
Alpes Flims
Hotel des Alpes Hotel
Hotel des Alpes Flims
Hotel des Alpes Hotel Flims
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel des Alpes
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Daniel
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Hoegger
18 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hoegger
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
daniel
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
daniel
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
YVES
17 de juny de 2022
YVES
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Stefan
4 d’abr. de 2022
Stefan
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en grup
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Sebastian
6 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Schlechtes Preis Leitungsverhältnis
Sebastian
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Konrad
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konrad
Estada de 2 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Werner
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Werner
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Angela
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angela
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Marco, Zürich
Viatge en grup
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Rosemarie
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Es war wunderschön. Service, Essen, Zimmer top
Rosemarie
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Oskar
Viatge de negocis
20 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oskar
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Price oriented
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Michael
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top-Personal
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Standard Zimmer sollten unbedingt neu gemacht werd
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Ilona
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ein gutes Hotel, das Restaurant ist aber nicht zu
Ilona
Estada de 2 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
3 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2019)