Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Albergo Hotel Verdi





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit: doble
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Colle Della Volpe 4, Fiuggi, FR, 03014
Sobre aquest allotjament
Albergo Hotel Verdi
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 6 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Albergo Hotel Verdi
Albergo Hotel Verdi Fiuggi
Albergo Hotel Verdi Hotel
Albergo Verdi Fiuggi
Albergo Hotel Verdi Fiuggi
Albergo Hotel Verdi Hotel Fiuggi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Albergo Hotel Verdi
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Marina
11 de nov. de 2021
Marina
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Salvatore Antonio
18 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Salvatore Antonio
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
emilia
2 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
emilia
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
andrea, bologna
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andrea
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Dominique
Viatge en grup
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominique
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Riccardo
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VACANZA A FIUGGI
Riccardo
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
GIOVANNI
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GIOVANNI
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Riccardo
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitaci ó
La tranquillità
Riccardo
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
lorenzo
29 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lorenzo
Estada de 2 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Simone
26 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Carla Rachele, Saronno
31 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutto bene
Carla Rachele
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
simone, Ariccia
11 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax
simone
4/10, Deficient
Remo, Ascoli Piceno
24 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 passi dal centro di Fiuggi, ma servizi deludenti
Remo
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siamo stati molto bene
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Leone, Fondi (LT)
27 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo rapporto qualità-prezzo
Leone
8/10, Bo
Pier Luigi, Bologna
28 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Punto di riferimento di Fiuggi
Pier Luigi
8/10, Bo
Leo, Fondi (LT)
17 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació