Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fihalhohi Maldives





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, vistes parcials al mar

Habitació prèmium, vistes parcials al mar
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Vil·la exclusiva, sobre l'aigua

Vil·la exclusiva, sobre l'aigua
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, balcó, vistes parcials a l'oceà

Habitació bàsica, balcó, vistes parcials a l'oceà
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fihalhohi Island Resort, Fihalhohi Island, South Male
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Resort Kandooma Maldives - Kids Stay & Eat Free and DIVE FREE for Certified Divers for a minimum 3 nights stay
Holiday Inn Resort Kandooma Maldives - Kids Stay & Eat Free and DIVE FREE for Certified Divers for a minimum 3 nights stay
- Platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 260 opinions
Preu actual: 249 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 160.00 USD per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 80 USD per nen (1-11 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 200 USD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 100 USD per nen (1-11 anys)
- Taxa municipal: 12.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
- Trasllat en Vaixell: 170 USD per adult, l'anada i la tornada
- Taxa del servei de trasllat per nen: 85 USD (l'anada i la tornada), 1-14 anys
- Càrrec addicional per als nens d'entre 12 anys i 17 anys: 160 USD per persona, per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
The additional fee covers transfer fees for guests ages 12-17.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 170 USD per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 85 USD l'anada i la tornada (entre 1 i 11 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, Google Pay, Apple Pay i PayPal.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Fihalhohi Island Resort
Hotel Fihalhohi Tourist
Fihalhohi Tourist Hotel South Male Atoll
Fihalhohi Island Resort
Fihalhohi Maldives Hotel
Fihalhohi Maldives Fihalhohi Island
Fihalhohi Maldives Hotel Fihalhohi Island
Preguntes freqüents
Opinions: Fihalhohi Maldives
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Suzanne
Viatge en parella
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzanne
Estada de 7 nits (set. 2023)
8/10, Bo
vincent, APO
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
vincent
Estada de 12 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Syed
Viatge en família amb nens petits
29 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Syed
Estada de 11 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Fatima
6 d’ag. de 2022
Fatima
Estada de 10 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Renato Roberto
Viatge en família
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renato Roberto
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família amb nens petits
28 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 10 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 12 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
匿名
Viatge en grup
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
匿名
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Jean, 東京
Viatge en família
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Sushmita
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Short review on Fihalhohi Island Resort
Sushmita
Estada de 7 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Maria Asuncion
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Asuncion
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Karina, Würzburg
Viatge en parella
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada de 10 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
THAIS
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sobre o resort.
THAIS
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Michael, Munich, Germany
Viatge en parella
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 8 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)