Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Santuari de Nostra Senyora de Fàtima
Galeria de fotos de l’allotjament Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, balcó

Habitació amb dos llits individuals, balcó
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Beato Nuno, 52, Ourem, 2495-401
Sobre aquest allotjament
Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels
Allotjaments similars

Hotel Azinheira by RIDAN Hotels
Hotel Azinheira by RIDAN Hotels
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 134 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20375/AL
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Dona Amélia Hotel
Dona Amelia By Ridan Hotels
Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels Hotel
Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels Ourem
Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels Hotel Ourem
Preguntes freqüents
Opinions: Dona Amélia Hotel by RIDAN Hotels
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Kathleen
Viatge en grup
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Sue
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sue
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
maria
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
maria
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Anh
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anh
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
REY
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
REY
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Carla
Viatge en parella
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Carla
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Isabelle
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfais
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
william
3 d’ag. de 2025
william
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
7 de jul. de 2025
Paulo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gilbert
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilbert
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
LUCIO
Viatge en grup
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
LUCIO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Anoosha James
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anoosha James
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Ana L. A. P
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ana L. A. P
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enrie
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrie
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Jackie
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel decevant,
Jackie
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Vanessa
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Vanessa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Fernando
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Artur Jorge
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Artur Jorge
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Antonio Jose
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Antonio Jose
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
H
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
AMILCAR
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AMILCAR
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hermes Hari
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
Hermes Hari
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Janaina
5 d’abr. de 2025
Janaina
Estada de 2 nits (març 2025)








