Vibe By The Lalit Traveller
Hotel de luxe amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Vibe By The Lalit Traveller





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12/7, Mathura Road, Near Toll Plaza,, Sector - 35, Faridabad, Haryana, 121003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Courtyard by Marriott Aravali Resort
Courtyard by Marriott Aravali Resort
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 17 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1800 INR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-setembre
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
LaLiT Traveller
Vibe LaLiT
Vibe LaLiT Traveller
Vibe LaLiT Traveller Faridabad
Vibe LaLiT Traveller Hotel
Vibe LaLiT Traveller Hotel Faridabad
Vibe by The Lalit Traveller Hotel
Vibe by The Lalit Traveller Faridabad
Vibe by The Lalit Traveller Hotel Faridabad
Preguntes freqüents
Opinions: Vibe By The Lalit Traveller
Opinions
6,6
7,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
manori
Viatge en família
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
manori
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
suhas
8 de febr. de 2022
suhas
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skip this place
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
16 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
dinesh
25 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable stay
dinesh
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Sunil, Nagpur
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Was close to the workplace and hence convenient
Sunil
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cockroaches in room
Viatger verificat
2/10, Horrible
Pradeep
4 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bizarre Hotel
Pradeep
8/10, Bo
Himkan, Kullu
18 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel . cooperative staff members. good food.
Himkan
6/10, Acceptable
N, Navi Mumbai
15 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
This is good Hotel, but verify the rooms before
N
8/10, Bo
Bror Anders Jörgen, Trollhättan
21 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell men välj rum med fönster.
Bror Anders Jörgen
8/10, Bo
Ruchir Kumar, stamford
25 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleaseant and Good.
Ruchir Kumar
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
G. Richard, Provo, utah
2 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Where was their refrigerator to keep my things coo
G. Richard
8/10, Bo
Divesh, oman
19 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel.good location
Divesh
8/10, Bo
VINAY, agra
24 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good stay
VINAY
10/10, Excel·lent
Rahul, Delhi
19 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Rahul
6/10, Acceptable
manvinder
20 de març de 2013
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
manvinder
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació