Radisson Blu Faridabad

Allotjament de 5.0 estrelles

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Faridabad

Piscina a l'aire lliure
Vídeo fet per un creador
Façana frontal de l'allotjament
Minibar, caixa forta a l'habitació i decoració individual
Recepció
VIP Access

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • S’admeten animals
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Aparcament disponible
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Suite executiva

El més destacat

Balcó o pati
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
  • 66 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Assecadora
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Habitació empresarial, accés a la sala de negocis

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Assecadora
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Sector 20B, Mathura Road, Opposite Bata Metro Station, Faridabad, Haryana, 121001

Què hi ha als voltants

  • Temple de Jogi Wala - 10 minuts a peu - 0.8 km
  • Crown Plaza - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Estadi Nahar Singh - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Palau Raja Nahar Singh - 6 minuts en cotxe - 6.7 km
  • Llac Badkhal - 8 minuts en cotxe - 5.7 km

Com moure’s per la zona

  • Faridabad New Town Station: 15 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 69 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Dhaba Junction - ‬14 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Starbucks - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Haldiram's - ‬18 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬18 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Radisson Blu Faridabad

Hotel de luxe per a famílies al districte de negocis
Aprofita que Radisson Blu Faridabad ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. Dona't el gust amb una exfoliació corporal, un tractament corporal i un massatge a Tattva Spa, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar, plats lleugers i cuina panasiàtica. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una perruqueria i servei de bugaderia i tintoreria.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Esmorzar complet (de pagament), servei d'aparcador de cotxes (de pagament) i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i servei de cangur (de pagament)
  • Botiga de regals o quiosc, serveis per a casaments i aparcament per a bicicletes
Característiques de l'habitació
Totes 124 habitacions, moblades individualment, inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i terres tèrmics, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i compostatge
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i bidets
  • Televisors LED de 40 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, terres tèrmics i sales d'estar independents

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida i retorn a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Aparcament amb assistència a les instal·lacions (100 INR per nit; inclou l'entrada i la sortida preferents)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 1297 INR per persona
  • 2 bars
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Broadway
  • High Energy
  • House of Soy
  • Tea Lounge
  • The Cove

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Dormitori independent
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (753 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 4 sales de tractaments
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Dispositius d'audició assistida

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Construït l'any 2016
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Vaixella reutilitzable
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Barnussos
  • Bidet
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Estació de connexió per a iPod
  • Televisor LED de 40 polzades amb canals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Assecadora
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Compostatge
  • Decoració exclusiva
  • Despatx
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon
  • Terra tèrmic

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 2000 INR per animal de companyia per nit.
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 10 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar i zones on els gossos poden anar deslligats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 12 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2500.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 1297 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4500 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 100 INR per nit (entrada i sortida preferents).
  • Càrrec per animals de companyia: 2000 INR per animal de companyia per nit.
  • S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • Càrrec pel llit addicional: 2500.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food and beverages are not permitted on the premises.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Faridabad
Radisson Blu Faridabad Hotel Faridabad

Preguntes freqüents

Radisson Blu Faridabad té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Radisson Blu Faridabad?

Amb data 25 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Radisson Blu Faridabad el dia 27 de juny de 2025 són d'almenys 78,54 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Radisson Blu Faridabad accepta animals de companyia?

Sí, Radisson Blu Faridabad admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 10 kg cadascun. Es cobra una taxa de 2000 INR per animal de companyia i per nit.

Quant costa aparcar a Radisson Blu Faridabad?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 100 INR per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Radisson Blu Faridabad?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Radisson Blu Faridabad?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Radisson Blu Faridabad ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 4500 INR per vehicle.

On es troba Radisson Blu Faridabad?

Aquest hotel per a famílies és a Faridabad i es troba a la zona d'oci. És a menys de 2 km de Temple de Jogi Wala i Crown Plaza. Estadi Nahar Singh i Temple de Sai Baba de Shirdi també són a menys de 5 km. Faridabad New Town Station és a 15 min a peu.

Opinions: Radisson Blu Faridabad

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 61 de 129 opinions
Puntuació 8: Bo. 31 de 129 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 129 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 129 opinions
Puntuació 2: Horrible. 18 de 129 opinions

8,6/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Deepak

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Parikshit Ajit

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good clean rooms
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Hisham

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Matt

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Dong Sik

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Tanu

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

WONG RUSSEL

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
niceee
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Jaehyuk

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
파리다밧 출장중에는 적당히 중앙 위치, 건너편 버거킹과 KFC 있음 다만 큰 도로가 건물 앞에 있어 경적 소리가 많이 울림 아, 마사지 무료쿠폰 받았는데 진짜 개못함
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Ravi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Jean-Frédéric

Estada d’1 nit (nov. 2024)

2/10, Horrible

umesh

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
The checkin staff was rude, no greetings and hospitality etiquette Plumbing issues in the room water was not coming out of wash basin and bathroom.. horrible experience do not deserve this much of cost looks like a 2-3 start never 5 start exp
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Overall ok place to stay. Need to improve customer service. Breakfast spread a bit limited.
Estada de 4 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis

Business trip

Check in front desk people looked not so much professional.. need further education or training because when guests checking time, front desk should be polite with smiling but not like. The room view was blocked with wall and no any view, requested to change the room but denied.
Estada de 3 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Siddhesh

Estada d’1 nit (jul. 2024)

8/10, Bo

JUNICHI

Estada de 13 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Akshay

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice housekeeping during the stay

Satisfied with the kind services of 5th fl. house keeper, Mr.Pankaj who filled enough water bottles, etc.
Estada de 4 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Somes, Austin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice hotel. Excellent stuff and service. The surrounding area is a bit scary.
Estada de 2 nits (març 2024)

2/10, Horrible

Carmine

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
The breakfast staff were excellent, especially Rajiv and Koushboo. It ends there. The first night for dinner we were charged 6500 rupees ($80 USD) for drinks that were supposed to be included according to the food manager. They never took it off over 3 days of arguing. On our last day we called not the front desk to quote a driver to drop us off in Jaipur. Our next stay for 4 nights. Their all- inclusive amount for the driver was reasonable so we accepted in. 1 hour and 45 minutes into the drive their hotel driver says we are at the airport drop off. We were shocked that he took us to Delhi. The driver called the hotel and ARIHANT, duty manager, and AHMED, 2nd manager said that we told them we needed to go to the airport, not Jaipur! After 4( minutes of them accusing us that this was our fault, they said we need to prepay 6 times more in rupees to the driver or the hotel ( via a link they would send for payment) OR we need to get out of the carb do the driver can return. Mr ARIHANT and Mr AHMED are 2 very dishonest people, liars, and have a no good reputation! They became very condescending They are despicable people and showed no concern for us at all. They kept saying it was my fault and I mis- communicated to them. An outright lie. I will deal with the Radisson upon return to the U.S. and make sure they know that these two supervisors who are employed by them are underhanded, dishonest, liars totally incompetent. Then I’ll call my credit card company .
Estada de 4 nits (gen. 2024)

4/10, Deficient

SUNIL

Viatge en família
Rooms were okay okay. But the A.C doesn’t work. Food was very bad. They don’t allow to bring outside food too.
Estada de 3 nits (des. 2023)

6/10, Acceptable

SUNIL

Estada de 4 nits (des. 2023)

4/10, Deficient

SUNIL

Estada de 3 nits (des. 2023)

8/10, Bo

Syed

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2023)