Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Villaggio Hotel Eurolido





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Strada Statale 18, n° 90, Località Cartolano, Falerna, CZ, 88042
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel La Principessa Conference Center
Hotel La Principessa Conference Center
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 54 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
10 de set. - 11 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Targeta del club: 10 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 1 EUR per hora (màxim de dispositius: 1. L'import pot variar).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60.00 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 09:30-19:30.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Eurolido
Eurolido Hotel
Eurolido Villaggio
Hotel Eurolido
Hotel Villaggio Eurolido
Villaggio Eurolido
Villaggio Eurolido Falerna
Villaggio Hotel Eurolido
Villaggio Hotel Eurolido Falerna
Villaggio Hotel Eurolido Hotel
Villaggio Hotel Eurolido Falerna
Villaggio Hotel Eurolido Hotel Falerna
Preguntes freqüents
Opinions: Villaggio Hotel Eurolido
Opinions
6,6
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de set. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
Tone, Hordaland
12 d’ag. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hotell ved stranden men ikke mye annet..
Tone
8/10, Bo
viber, München, D
29 de set. de 2009
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Empfehlenswert
viber
8/10, Bo
G, PISTOIA
1 de juny de 2009
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació