Galeria de fotos de l’allotjament Art Hotel Monopol





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 115 €
taxes i impostos inclosos
2 d’oct. - 3 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Springestraße 9, Gelsenkirchen, NW, 45894
Sobre aquest allotjament
Art Hotel Monopol
Allotjaments similars

Welcome Hotel Gelsenkirchen
Welcome Hotel Gelsenkirchen
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 25 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 7.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Art Hotel Monopol
Art Hotel Monopol Gelsenkirchen
Art Monopol Gelsenkirchen
Art Hotel Monopol Hotel
Art Hotel Monopol Gelsenkirchen
Art Hotel Monopol Hotel Gelsenkirchen
Preguntes freqüents
Opinions: Art Hotel Monopol
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erkan
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erkan
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Andreas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Therese
1 d’ag. de 2024
Therese
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alpha Bacar
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alpha Bacar
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
delfim
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
delfim
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
katie
Viatge en família
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
katie
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Pascal
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Katja
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zentral und "komodig"
Katja
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
DAVID
4 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Odd Terje
Viatge de negocis
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfectly ok
Odd Terje
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Kabir
22 de gen. de 2023
Kabir
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Klaus
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klaus
Estada de 2 nits (abr. 2022)
2/10, Horrible
Ivan
Viatge de negocis
10 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
never ever
Ivan
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Laurence
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
Laurence
Estada de 5 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge de negocis
28 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Yasin, Gelsenkirchen
Viatge en parella, Viatge de negocis
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasin
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Marco
Viatge en família
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Not to bad
Marco
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Frank
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zufrieden
Frank
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)