Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AKZENT Hotel Albert





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Apartament
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Borkener Straße 199, Dorsten, NW, 46284
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 8.5 i 12.5 EUR per adult, i entre 8.5 i 12.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 98.00 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 98 EUR només l'anada (entre 8 i 12 anys).
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 22.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 1
L’allotjament també es coneix com a
AKZENT Hotel Restaurant Albert
AKZENT Hotel Restaurant Albert Dorsten
AKZENT Restaurant Albert
AKZENT Restaurant Albert Dorsten
AKZENT Hotel Albert Dorsten
AKZENT Albert Dorsten
AKZENT Albert
AKZENT Hotel Albert Hotel
AKZENT Hotel Albert Dorsten
AKZENT Hotel Albert Hotel Dorsten
Preguntes freqüents
Opinions: AKZENT Hotel Albert
Opinions
7,8
Bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Erhard
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erhard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
joop
Viatge de negocis
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
joop
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Andrew
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Germany
Andrew
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alan
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Therese
24 d’abr. de 2024
Therese
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Bjørnar
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bjørnar
Estada de 8 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Stefan
Viatge de negocis
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Stefan
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Raimund
Viatge de negocis
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raimund
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Ingrid
Viatge en família
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Ingrid
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
doug
Viatge de negocis
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
doug
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Klaus
26 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Olaf
Viatge de negocis
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olaf
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
claude
Viatge en grup
10 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claude
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en grup
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Kristaq
Viatge de negocis
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristaq
Estada d’1 nit (febr. 2021)
2/10, Horrible
Thomas
Viatge de negocis
16 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teuer und schlecht unfreundlicher Chef
Thomas
Estada de 4 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Gerd
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerd
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2020)