Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de Londres





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 Rue du Pont de Luz, Esquieze-Sere, Hautes-Pyrenees, 65120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Yourtes Mongoles Gavarnie
Yourtes Mongoles Gavarnie
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Cuina
9.8 de 10, Excepcional, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.66 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.00 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 10.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Londres Luz-Saint-Sauveur
Londres Luz-Saint-Sauveur
Hôtel Londres Esquieze-Sere
Londres Esquieze-Sere
Hôtel de Londres Hotel
Hôtel de Londres Esquieze-Sere
Hôtel de Londres Hotel Esquieze-Sere
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de Londres
Opinions
8,0
Molt bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Beatriz
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beatriz
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Liubov
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Liubov
Estada de 2 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
BAULAND
14 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BAULAND
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Bénédicte
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bénédicte
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Tom
28 de juny de 2021
Tom
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Dan, Chambery
Viatge en parella
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel malgré la chaleur
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Ahmed
25 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ahmed
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
patrick
27 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
patrick
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en família
15 de jul. de 2020
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Beaumard, Bordeaux
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beaumard
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Laurine
11 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sejour parfait
Laurine
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)