ibis Esch Belval
Hotel a Esch-sur-Alzette amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Esch Belval





Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue du Rock n Roll 12, Esch-sur-Alzette, 4361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Residhome Luxembourg Esch Belval
Residhome Luxembourg Esch Belval
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 321 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 16.00 EUR per adult i 8.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 10.00 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Luxemburg. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Esch Belval
Ibis Esch Belval Hotel
Ibis Esch Belval Hotel Esch-sur-Alzette
Ibis Esch Belval Luxembourg/Esch-Sur-Alzette
ibis Esch Belval Esch-sur-Alzette
ibis Esch Belval Hotel
ibis Esch Belval Esch-sur-Alzette
ibis Esch Belval Hotel Esch-sur-Alzette
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Esch Belval
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Karin
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Athanasia
25 d’abr. de 2025
Athanasia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Namik Kemal
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 gece konaklama
Namik Kemal
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Uwe
23 de març de 2025
Uwe
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Olivier
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Olivier
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Katharina
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lou-Anne
2 de març de 2025
Lou-Anne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Ruben
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Proper, vriendelijk maar basic qua comfort.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sanne
Viatge en parella
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
rachelle
Viatge en grup
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rachelle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marcus
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Namik Kemal
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Namik Kemal
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Maddalena Domenica De
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maddalena Domenica De
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Quentin
Viatge en grup
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quentin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Siaka
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siaka
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ENYIOMA
Viatge en família
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ENYIOMA
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Brent
8 de des. de 2024
Brent
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jerome
Viatge en grup
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
jerome
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Willi
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Willi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Hoi Wah Janice
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hoi Wah Janice
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Michael
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (nov. 2024)