Dedeman Palandoken Resort Hotel
Diversió per a tota la família al costat de les pistes i de l'atractiu següent: Muntanya Palandöken
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dedeman Palandoken Resort Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dúplex

Dúplex
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Palandoken Kayak Merkezi PK :115, Erzurum, Erzurum
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dedeman Erzurum Palandöken Ski Lodge
Dedeman Erzurum Palandöken Ski Lodge
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 247 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 TRY per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 80 TRY l'anada i la tornada (entre 6 i 11 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 5729
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 09:00-20:00
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 10 anys sense la supervisió d'un adult
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Dedeman Palandoken
Dedeman Palandoken Erzurum
Dedeman Palandoken Resort Hotel
Dedeman Palandoken Resort Hotel Erzurum
Palandoken
Dedeman Palandoken Resort
Dedeman Palandoken Resort Hotel Hotel
Dedeman Palandoken Resort Hotel Erzurum
Dedeman Palandoken Resort Hotel Hotel Erzurum
Preguntes freqüents
Opinions: Dedeman Palandoken Resort Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
1 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Samet
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samet
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Murat
Viatge en família
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kapanış haftası, genel olarak iyi.
Murat
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Arda
Viatge en grup
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oldies but goldies
Arda
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Fuat
9 de març de 2024
Fuat
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
BURAK
Viatge en grup
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayarım, oteli çok da önemsemem
BURAK
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
HAKAN
25 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
HAKAN
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Inci
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Inci
Estada de 4 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Mine
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Decent hotel with unfriendly reception crew
Mine
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en família
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
SEDA
16 de gen. de 2023
SEDA
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Erdem
Viatge en família
10 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erzurum Ski



Erdem
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Vera
14 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja
Good skiing
Vera
Estada de 4 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Elena
Viatge en grup
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada de 5 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Goker
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goker
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Ali Berk
Viatge en grup
10 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali Berk
Estada de 3 nits (març 2021)
8/10, Bo
mehmet selçuk
5 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mehmet selçuk
Estada de 4 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
mustafa
Viatge en família
8 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mustafa
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Amjad
Viatge en grup, Viatge en família
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome stay
Amjad
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Sakine
Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
banyo wc kötü idi
Sakine
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
recommend
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
gülay
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
genel olarak iyi
gülay
Estada d’1 nit (gen. 2020)