Hotel Le Colbert
Hotel a Épernay amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Colbert





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, bany compartit

Habitació individual, bany compartit
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, bany compartit

Habitació doble, bany compartit
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

50, rue Edouard Vaillant, Epernay, Champagne-Ardenne, 51200
Sobre aquest allotjament
Hotel Le Colbert
Allotjaments similars

Premiere Classe Epernay
Premiere Classe Epernay
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Colbert Hotel
Hotel Le Colbert Epernay
Hotel Le Colbert Hotel Epernay
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Colbert
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Perfekt hotell för en natt eller två
Richard
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
R J
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid
R J
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Hans
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Toalett i korridoren
Hans
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Denise
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sympathique
Denise
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Margot
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margot
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachid
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good service
Rachid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monika
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olga
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Olga
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Thierry
25 de març de 2025
Thierry
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jeffrey
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stopover
jeffrey
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Johan
Viatge en grup
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Johan
Estada de 2 nits (oct. 2024)








