BON Hotel Empangeni
Hotel a Empangeni amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament BON Hotel Empangeni





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

64 Turnbull Street, Empangeni, KwaZulu-Natal, 3935
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

BON Hotel Waterfront Richards Bay
BON Hotel Waterfront Richards Bay
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 90 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 198 ZAR per adult i 99 ZAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 ZAR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Núm. d'identificació fiscal: 4140224629 PAYE
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Empangeni Protea Hotel
Protea Empangeni
Protea Hotel Marriott Empangeni
Protea Marriott Empangeni
BON Empangeni
Protea Hotel by Marriott Empangeni
Protea Hotel Empangeni
Bon Empangeni Empangeni
BON Hotel Empangeni Hotel
BON Hotel Empangeni Empangeni
Protea Hotel by Marriott Empangeni
BON Hotel Empangeni Hotel Empangeni
BON Hotel Empangeni Hotel
BON Hotel Empangeni Empangeni
BON Hotel Empangeni Hotel Empangeni
Preguntes freqüents
Opinions: BON Hotel Empangeni
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Siyanda
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BON Hotel
Siyanda
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Sipho
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sipho
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Bongi
6 de set. de 2023
Bongi
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Carl
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carl
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Yasin
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Waste of money, rather go elsewhere.
Yasin
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Maselulu
13 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maselulu
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Nontobeko
26 d’oct. de 2022
Nontobeko
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Clifford
26 de juny de 2022
Clifford
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Tumelo
5 de maig de 2022
Tumelo
Estada de 2 nits (abr. 2022)
4/10, Deficient
Yasin
27 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Too much TLC needed
Yasin
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
sibusiso
21 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sibusiso
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Themba
Viatge en grup
14 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Themba
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Lunga
Viatge en família
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lunga
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Sibusiso
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Could be better
Sibusiso
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Sikhululekile
Viatge en família
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We had an amazing experience
Sikhululekile
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Mqondisi
16 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Mqondisi
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Bongani
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Professional
Bongani
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
John
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holiday
John
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Anesh
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very clean and top service
Anesh
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Sibusiso
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sibusiso
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Peter and Trish
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A pleasant surprise.
Peter and Trish
Estada de 2 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Short stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)