Hotel Kalken
Hotel a El Calafate amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kalken





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 89 €
20 de des. - 21 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Teniente Valentin Feilberg 119, El Calafate, Santa Cruz, 9405
Sobre aquest allotjament
Hotel Kalken
Allotjaments similars

South B&B El Calafate
South B&B El Calafate
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
8.6 de 10, Excel·lent, 155 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20.00 USD per vehicle l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kalken El Calafate
Kalken El Calafate
Hotel Kalken Hotel
Hotel Kalken El Calafate
Hotel Kalken Hotel El Calafate
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kalken
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Christopher, St Heliers
11 d’abr. de 2025
Christopher
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
JEFFERSON RICARDO PINHEIRO
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEFFERSON RICARDO PINHEIRO
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Susanne
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
William
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Calafate Hideaway
William
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Lars
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
ANA PAULA, Florianópolis
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANA PAULA
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
jihan
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jihan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CAROLINA
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo ok
CAROLINA
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cristina
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cristina
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Charles
Viatge en parella
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Christopher
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christopher
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Theo
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Theo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
14 de febr. de 2025
David
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
steve
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
steve
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Gianfranco
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianfranco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
HILTON
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa localização, boa equipe, mas o café da manhã..
HILTON
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yessica
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yessica
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Paulina
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paulina
Estada de 3 nits (gen. 2025)








