King Edwards Parade, Eastbourne, England, BN21 4EQ
Què hi ha als voltants
Platja d'Eastbourne - 1 minuts a peu - 0.2 km
Teatre Congress - 5 minuts a peu - 0.4 km
Auditori de Eastbourne - 7 minuts a peu - 0.6 km
Club de Tennis en gespa del Parc Devonshire - 8 minuts a peu - 0.7 km
Moll d'Eastbourne - 13 minuts a peu - 1.1 km
Com moure’s per la zona
Eastbourne Station: 15 min a peu
Londres (LGW-Aeroport de Gatwick): a 74 min en cotxe
Restaurants
Cornfield Garage - 12 minuts a peu
Dem Shish - 11 minuts a peu
Bistrot Pierre - 3 minuts a peu
PizzaExpress - 12 minuts a peu
Pomodoro E Mozzarella - 10 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
The Grand Hotel Eastbourne
Hotel de luxe amb certificació ecològica a prop de Parc nacional de South Downs
A The Grand Hotel Eastbourne t'esperen una terrassa, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. Dona't el gust amb un tractament corporal, una exfoliació corporal i un tractament amb embolcall corporal a l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar i menú infantil. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una llar de foc al vestíbul i un bar.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Una piscina a l'aire lliure de temporada i una piscina coberta, amb gandules
Esmorzar anglès (de pagament), punt de recàrrega de cotxes elèctrics i registre de sortida exprés
Serveis per a casaments, allotjament lliure de fum i porter o grum
Ascensor, servei de recepció obert les 24 hores i barbacoa
A les opinions dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 152 habitacions decorades individualment inclouen servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, a més de serveis com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Articles de tocador de disseny i assecadors de cabells
Televisors de pantalla plana amb canals per satèl·lit
Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris
Premis i afiliacions
Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa programa Green Tourism, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
L'allotjament forma part del grup Small Luxury Hotels of the World.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
Aparcament limitat a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar anglès de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 24 GBP per adult i 12 GBP per nen
2 restaurants
Un bar
Restaurants a les instal·lacions
Garden Grill
Mirabelle Restaurant
Activitats
Centre de benestar
Piscina coberta
Piscina d'hidromassatge
Piscina de temporada a l'aire lliure
Sala de vapor
Spa complet
Per a famílies
Bugaderia
Piscina coberta
Piscina de temporada a l'aire lliure
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Porter o grum
Servei d'obertura de llit
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Sales de reunions
Exterior
A la platja
Barbacoa
Gandules de piscina
Jardí
Terrassa
Spa complet
8 sales de tractaments
Aromateràpia
Embolcalls corporals
Exfoliacions corporals
Manicures i pedicures
Massatges amb pedres calentes
Piscina d'hidromassatge
Spa obert cada dia
Tractaments facials
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Ascensor
Dispositius d'audició assistida
Més serveis
1 edifici
4 plantes
Allotjament lliure de fum
Arquitectura d'estil victorià
Construït l'any 1875
Llar de foc al vestíbul
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador de disseny
Assecador de cabells
Barnussos
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Caixa forta
Decoració exclusiva
Escriptori
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A les zones comunes de l'allotjament no es permeten animals de companyia.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25 GBP per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
1 animals de companyia en total
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 35 GBP per nit
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar anglès: 24 GBP per adult i 12 GBP per nen (preu aproximat).
Càrrec per animals de companyia: 25 GBP per animal de companyia per nit.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
Càrrec pel llit addicional: 35 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
S'apliquen taxes addicionals als menors de fins a 16 anys en concepte del sopar quan reservin una tarifa amb esmorzar i sopar inclòs. S'inclou l'esmorzar per a tots els clients que hagin reservat aquesta tarifa.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 05 abril-13 setembre
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Eastbourne Grand Hotel
Grand Eastbourne
Grand Hotel Eastbourne
The Eastbourne Eastbourne
The Grand Hotel Eastbourne Hotel
The Grand Hotel Eastbourne Eastbourne
The Grand Hotel Eastbourne Hotel Eastbourne
Preguntes freqüents
The Grand Hotel Eastbourne té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure de temporada.
Quant costa allotjar-se a The Grand Hotel Eastbourne?
Amb data 3 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The Grand Hotel Eastbourne el dia 11 d’ag. de 2025 són d'almenys 229,21 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
The Grand Hotel Eastbourne accepta animals de companyia?
Sí, The Grand Hotel Eastbourne admet gossos (1 com a màxim). Es cobra una taxa de 25 GBP per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa aparcar a The Grand Hotel Eastbourne?
Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.
A quina hora es fa el registre d'entrada a The Grand Hotel Eastbourne?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a The Grand Hotel Eastbourne?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba The Grand Hotel Eastbourne?
Aquest hotel a Eastbourne es troba a la platja i a molt poca distància de les atraccions següents: Western Lawns i Platja d'Eastbourne. Teatre Congress i Galeria d'Art Towner també són a menys de 5 min. Eastbourne Station és a 15 min a peu.
Opinions: The Grand Hotel Eastbourne
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 616 de 1003 opinions
10-Excel·lent
616
Puntuació 8: Bo. 250 de 1003 opinions
8-Bo
250
Puntuació 6: Acceptable. 73 de 1003 opinions
6-Acceptable
73
Puntuació 4: Deficient. 47 de 1003 opinions
4-Deficient
47
Puntuació 2: Horrible. 17 de 1003 opinions
2-Horrible
17
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6/10, Acceptable
Katie
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
There are a lot of positive about the Grand. However were left with a rather bitter taste in our mouths after the upgrade/room bump and felt the staff were trying to fob off a room likely rejected on a regular basis for its noise issues and undesirable location by the bar seating. That being the case after hearing it was our 10 year wedding anniversary. I also heard the staff offering other guests wake up calls and talking them through the facilities as they checked in. We didn’t get the same helpful little rundown which further made us feel like we for some reason weren’t valued guests.
I think for the price of the stay the Grand could definitely do better for its gusts. It’s the most expensive hotel in the area by a good deal and I assume this is based purely on the presence of the spa facilities. So unless you desperately want to use the pools or spar or money is no object, I would look elsewhere and save yourself some spending money.
Katie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfast was very nice, staff were friendly, heated outdoor pool was nice and so was the spa
Oliver
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ivan
Viatge en família amb nens petits
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
It’s a historical building - lots of character and grand looking! Close to the beach and seven sister cliffs.
Some staff were super helpful, others were not.
The building is old and some areas need work (ie. pool had missing tiles on the steps. Ceiling is peeling in areas.) it’s old but still nice.
The doormen were all wonderful and very helpful!
Ivan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Piyush
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Always loved The Grand
Piyush
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
David Andrew, San Anselmo
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I liked the parking guy He was very helpful and saved us a parking space instead of us parking on the street. At breakfast however we were unimpressed. The front of house was surly and unwelcoming and the junior staff not empowered to make decisions themselves as when we asked to be moved away from the dirty dishes stand it was a case of "I will have to ask my supervisor first' so we left. The room was three quarters empty.
David Andrew
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominick
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Super séjour, très tranquille, à distance de marche de tout. L'hôtel est majestueux, la piscine extérieure est parfaite avec le coucher de soleil de la fin de journée,
Je recommande sans problème
Dominick
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Sharat
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property, amazing location as it is right at the beach. There is parking onsite, however, it gets full quickly. That said, there is ample parking around the hotel. The breakfast was okay, not great. The hotel is dog friendly and they had kept treats and bed for the dog in the room.
Only downside is that the sea facing rooms dont have an aircon and in 26C heat, that was something which was needed.
Sharat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Robert
Viatge en parella
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Lovely stay. Room was a bit dated and tired, but it was comfortable. The bar serves great cocktails. Breakfast was excellent but service was a bit slow (never got our 2nd pot of tea).
Robert
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Rosslyn
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Rosslyn
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eleonora
Viatge en parella
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great overnight out of London!
Eleonora
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great staff,very helpful,made the visit a real treat
DAVID
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A beautiful hotel with such professional staff yet so friendly and helpful. Breakfast and dinner was excellent and the outdoor and indoor pool lovely. Gardens are well kept and very pretty.
Diane
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
aymeric, Palm beach gardens
14 de juny de 2025
aymeric
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Andrew
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were exceptional. Attentive, smiley, knowledgeable, friendly, and efficient. Poached eggs on one day were the best ever. The hotel is a step back in time and the management have organised it well.
William
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Kasipathy, CATERHAM
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The product does not match the price The suites are in a desperate need of a upgrade. Everything looks so tired.
Kasipathy
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Holly
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Holly
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Anna, Purley
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Comfortable hotel for a relaxing break.
Anna
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeannette
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was perfect! Beautiful old grand hotel! Very clean and staff was exceptional friendly! We felt very welcomed and would come back any time. We loved it.
Jeannette
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Nish
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lovely staff, the property is very grand including the dining room and lobby. Room itself slightly outdated but lovely amenities. Spa area also slightly outdated but enjoyable. Staff were wonderful!
Nish
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Monica
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Massive hotel. Service is ok. Only concierge is helpful even though they have to do multi tasks. Such as parking allocation, helping guests with their luggage to their room and at check out.
I booked a classic superior room according to Expedia but upon check in, the reception said it was a class room in their booking system.
The room size and layout of two rooms have a lot of difference. But the reception gave me 2 rooms to choose but none of them would look similar to what I booked.
At the end, I chose the classic room because it had air con in the room and it was modern and clean. And it was ok.
The Grand hotel is fine with people looking for old fashion hotels and don’t mind overpriced room rate. But one need to be aware of the dated exterior and renovation is underway. The front desk staff somewhat not as the same par as when it’s in busy check in time, they don’t want to spend too much time with you if you have problems. To be fair, there were only 2 ladies at check in desk.
Monica
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Maria
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The Hotel is under renovation, unfortunately the property is very run down. We decided to cut the stay short
Maria
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Hayleigh
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We stayed only for one night for husband birthday
And I booked to stay in the classic queen bed bedroom but the bed was not a queens bed it was to single beds pushed together to make a big bed with a zip in the middle of the bed to join it together it was a very bad night sleep we both did not sleep as we both keep sliding in to the middle of the bed on to the zip in the middle it was a very big dip in the middle of the bed it was not comfortable and both did not sleep plus there was mad marks yellow marks on the walls I would say from water leaks plus we had to very bad dirty tea spoons in room so we could not have a coffee when we arrived we had to go and get them to change them plus we had no hot water when we arrived and they had to sort that out as well
The room is not 5 stars it was more of a 2 maybe a 3 star
But the hotel is under going work on out side and on stairs
But the pool area was nice and used that
The breakfast was nice
But everything closes at 9.00pm
And if u are a person how likes luxury and a good night out then this hotel is not for u as restaurants close at 9.00pm and drinks bar around just after 11pm there is not night live no music or shows or and entertainment
So if u want to relax and go to bed early then this place is what u are looking for if u are not looking for luxury and a good night sleep
Hayleigh
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
P
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grand - have stayed here around 30 times and love it.
P
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved the Hotel & we upgraded and had a superb sea view. Very good facilities. Excellent breakfast, because the Hotel was quite quiet on our visit, the already huge dining / breakfast room seemed even bigger & therefore lacked a little bit of atmosphere. Could easily be sectioned off during the quieter periods. Would happily return to The Grand Hotel.