Hotel zum Deutschen Eck
Hotel amb 3 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Parc de lleure Heerdt
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel zum Deutschen Eck





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Estudi, no fumadors, cuina bàsica

Estudi, no fumadors, cuina bàsica
El més destacat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Placa de cuina
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

Best Western Hotel Breitbach
Ratingen
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 501 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Düsseldorfer Straße 87, Meerbusch, NW, 40667
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tolstov-Hotels Big Room Apartment
Tolstov-Hotels Big Room Apartment
- Cuina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3.50 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 18.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel zum Deutschen Eck Meerbusch
Hotel zum Deutschen Eck
zum Deutschen Eck Meerbusch
zum Deutschen Eck
Hotel zum Deutschen Eck Hotel
Hotel zum Deutschen Eck Meerbusch
Hotel zum Deutschen Eck Hotel Meerbusch
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel zum Deutschen Eck
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Masanori
Viatge de negocis
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masanori
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Masanori
Viatge de negocis
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masanori
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Andreas
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nettes (kleines) Hotel
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Matthias
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein muss in meerbusch
Matthias
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Mick
7 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Mick
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Paolo
24 de nov. de 2018
Paolo
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Micha, Hachenburg
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
sehr zentral gelegenes Haus
Micha
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stadtnahes Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Brigittr, Frankfurt am Main
26 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brigittr
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great place close to airport
Viatger verificat
8/10, Bo
Stephan
23 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
8/10, Bo
Robert, Berlin
12 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruhiges Hotel mit zuvorkommendem Service
Robert
8/10, Bo
JOSE LUIS, Madrid
17 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació