Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Essensio Hotel Düsseldorf





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 200 €
taxes i impostos inclosos
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Estudi superior, 1 llit de matrimoni gran

Estudi superior, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Llençols de cotó egipci
També et pot agradar

Holiday Inn - the niu, Hub Dusseldorf Messe by IHG
Districte 6
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 238 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Freiheitstraße 50, Erkrath, NRW, 40699
Sobre aquest allotjament
Essensio Hotel Düsseldorf
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Essensio Hotel Düsseldorf Erkrath
Essensio Düsseldorf Erkrath
Essensio Düsseldorf
Hotel Essensio Hotel Düsseldorf Erkrath
Erkrath Essensio Hotel Düsseldorf Hotel
Hotel Essensio Hotel Düsseldorf
Essensio Dusseldorf Erkrath
Essensio Dusseldorf Erkrath
Essensio Hotel Düsseldorf Hotel
Essensio Hotel Düsseldorf Erkrath
Essensio Hotel Düsseldorf Hotel Erkrath
Preguntes freqüents
Opinions: Essensio Hotel Düsseldorf
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 8 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SANGHYUK
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANGHYUK
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Noura
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Noura
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
1 de juny de 2025
Andrea
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
DALILA
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
DALILA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TINEKE
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TINEKE
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
20 de febr. de 2025
Andreas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mathias
Viatge en parella
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathias
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Magnus
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Magnus
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Ansgar
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ansgar
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jolanda
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolanda
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christoph
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Susan
12 d’oct. de 2024
Susan
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jolanda
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolanda
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
matthias
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
matthias
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dorothee
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorothee
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Torben
21 de juny de 2024
Torben
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Simone
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Simone
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
matthias
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wohlfühlhotel
matthias
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge en parella
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top Top Top
Johan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Eric
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 3 nits (abr. 2024)