Rugs Hotel Düsseldorf
Hotel a Düsseldorf i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Konigsallee
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rugs Hotel Düsseldorf





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Crowne Plaza Düsseldorf-Neuss by IHG
Neuss
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bahnstr. 61, Düsseldorf, NW, 40210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Madison
Hotel Madison
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
7.6 de 10, Bé, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per adult i 17 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20.00 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: rugs HOTEL GmbH, Rugs Hotel GmbH, DE331149802, Viktoriastraße 4, 0049 211 36118 0
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Batavia Duesseldorf
Batavia Hotel Duesseldorf
Batavia Hotel
Rugs Hotel Düsseldorf Hotel
Rugs Hotel Düsseldorf Düsseldorf
Rugs Hotel Düsseldorf Hotel Düsseldorf
Preguntes freqüents
Opinions: Rugs Hotel Düsseldorf
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonny
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonny
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nettes Hotel in belebter Umgebung
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Florian
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Florian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Daniel
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Klaus-Ulrich
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus-Ulrich
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marlene
4 de març de 2025
Marlene
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luca
Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Luca
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Maurizio
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Salone Nautico di Dusseldorf
Maurizio
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazutoshi
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazutoshi
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Mona
17 de des. de 2024
Mona
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Joyce
Viatge en grup
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joyce
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yudai, Shibuya-ku
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yudai
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Stefan
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Never again

Stefan
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Anna
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheng
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheng
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
Viatge de negocis
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Roland
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Gabriela
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gabriela
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mikael
Viatge en grup
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Pierre Michael
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre Michael
Estada d’1 nit (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels