Valamar Argosy Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel de platja amb spa complet i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Piscina
  • Spa
  • Restaurant
  • Bar
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament disponible

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació amb dos llits individuals clàssica

8,8 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació estàndard

8,6 sobre 10
Excel·lent
(42 opinions)

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • 24 metres quadrats
  • Vistes al parc
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació estàndard

8,8 sobre 10
Excel·lent
(30 opinions)

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
  • 24 metres quadrats
  • Vistes parcials al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Iva Dulcica 140, Dubrovnik, 20000

Què hi ha als voltants

  • Platja de Copacabana - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Platja de Lapad - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Port de Ferri de Dubrovnik - 6 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Port de Gruz - 6 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Porta de Pile - 8 minuts en cotxe - 5.1 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Dubrovnik (DBV): a 36 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Langusto Fine Dining - ‬3 minuts a peu
  • ‪Špilja Bar More | Cave Bar More - ‬12 minuts a peu
  • ‪Coral Beach Club - ‬7 minuts a peu
  • ‪Hotel Valamar Club Dubrovnik - ‬7 minuts a peu
  • ‪Sunset Beach - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Valamar Argosy Hotel

Hotel de 4 estrelles amb Platja de Copacabana a prop
Valamar Argosy Hotel, amb Platja de Lapad i Port de Ferri de Dubrovnik a poca distància, ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa i una cafeteria. Dona't el gust amb un tractament corporal, una exfoliació corporal i un massatge a Balance Mediterranean Spa by Valamar, l'spa de les instal·lacions. El restaurant bufet cuina local i internacional de les instal·lacions, MEDITERRANEO RESTAURANT, ofereix esmorzars, sopars i vistes al mar. S'ofereixen classes d'aeròbic i classes de ioga al gimnàs; activitats com ara el rem o el piragüisme i el voleibol completen l'oferta esportiva. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un jardí i una perruqueria a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure de temporada i una piscina coberta, amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Servei de consergeria, sales de reunions i caixer automàtic
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i allotjament lliure de fum
  • Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'esmorzar, de la piscina i de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 308 habitacions presenten detalls com ara cartes de coixins i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, bressols i bullidores elèctriques

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Travelife, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) durant un horari limitat amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament descobert a les instal·lacions (21 EUR per dia)

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • MEDITERRANEO RESTAURANT

Activitats

  • Biblioteca
  • Classes de ioga
  • Classes de pilates
  • Classes esportives
  • Gimnàs
  • Piscina coberta
  • Piscina de temporada a l'aire lliure
  • Rem o piragüisme
  • Sauna
  • Spa complet
  • Voleibol

Per a famílies

  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Piscina coberta
  • Piscina de temporada a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Spa complet

  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Massatge
  • Sauna
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Construït l'any 1976
  • Energia 100 % renovable
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de recepcions
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Ús de productes de neteja ecològics
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Carta de coixins
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Guests booking an Airport Transportation rate category must contact the hotel directly with their flight details at least 3 days in advance of their arrival by email to arrange pick-up. Transfer available from Dubrovnik (DBV) Airport only.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 30 EUR per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Hi ha bressols disponibles per 5.0 EUR per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 21 EUR per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
  • Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Half Board rate plans do not include drinks.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-octubre

L’allotjament també es coneix com a

Argosy Hotel
Hotel Argosy
Hotel Valamar Argosy
Valamar Argosy
Valamar Argosy Dubrovnik
Valamar Argosy Hotel
Valamar Argosy Hotel Dubrovnik
Argosy Dubrovnik
Argosy Hotel Dubrovnik
Hotel Argosy Dubrovnik
Valamar Argosy Hotel Hotel
Valamar Argosy Hotel Dubrovnik
Valamar Argosy Hotel Hotel Dubrovnik

Preguntes freqüents

Valamar Argosy Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure de temporada.

Valamar Argosy Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 30 EUR per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei. Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.

Quant costa aparcar a Valamar Argosy Hotel?

Hi ha aparcament disponible per 21 EUR per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Valamar Argosy Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Valamar Argosy Hotel?

Registre de sortida: 10:00.

Valamar Argosy Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica una taxa per persona.

On es troba Valamar Argosy Hotel?

Aquest hotel de platja és a Lapad, a menys de 2 km de les atraccions següents: Platja de Copacabana i Platja de Lapad. Port de Gruz i Port de Ferri de Dubrovniktambé són a menys de 5 km.

Opinions: Valamar Argosy Hotel

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 659 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 267 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 49 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 12 de 1000 opinions

9,2/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

9,2/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Stephanie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel was in perfect location, clean and modern. We had a few slight issues in the room like needed more hangers, fridge didn’t work but after a few requests were sorted. The girls on reception were friendly but could have done a lot more on the welcoming front it was very much “there are your keys” and then back to their phones or laptop. A little more conversation and customer service required.
Estada de 5 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Daniel Mark

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was cold
Estada de 6 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Adriana

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful stay! Breakfast and buffet dinner were delicious.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

SHIGENORI

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
施設、スタッフの対応・サービスともに素晴らしかったです。スケジュール上、一泊しか出来なかったのが勿体無いくらいでした。
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Holly

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really great area to bade yourself for a stay in Dubrovnik. Babin Kuk is mainly made up of resort hotels, including the Valamar group which meant you could use the loungers on the beach at the nearby President hotel. Only shame was that the al la carte poolside restaurant didnt stay open til 9pm as stated meaning one evening we found it difficult to find somewhere to eat. Our only other option was their €32 euro buffet restaurant! Really easy to get the bus into Dubrovnik as bus stops round the corner.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Fleur

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We stayed early October, pools and facilities still all open. Staff were helpful and very polite. Hotel is great, everything you could want. Easy 3 min walk for bus. 5 min walk to the most beautiful views on the coast promenade. Head to the Royal hotel and walk through to the promenade from there, it is stunning and also gives you lots more options of restaurants and drinks. Sunset from anywhere on the prom is stunning. Breakfast at the hotel was great, everything available, quality fresh foods. Same for the evening buffet, so much choice and made fresh 35 euros if it’s not included in your stay. The poolside restaurant has seats outside and in shade, it’s open and looks very modern, menu is good for lunch and snacks, pizzas are great and also the pasta. The room was spacious, bed comfy, good size balcony, and we loved the bathroom, very modern and a huge shower. Clean and fresh. We booked excursions through the hotel, concierge service was informed and helpful, very easy booking and felt confident we had everything arranged. They even made us a breakfast box to take away on an early morning start. Very good service. Indoor pool and sauna were clean and very nice. Checked out the gym but didn’t use it, equipment looked everything you could need. We would highly recommend the hotel and would definitely return here ourselves. Thank you to all staff.
Estada de 7 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Emily

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A Dream Stay in Dubrovnik – We Didn't Want to Leave! We absolutely loved our stay at this hotel and genuinely wish we could have stayed longer. From the moment we arrived, we were blown away by the stunning views—everywhere we turned was another beautiful spot we wanted to explore or simply relax in. The amenities looked incredible, and while we didn’t have time to take full advantage of them all, what we did experience was top-notch. One of the biggest highlights? The breakfast. Hands down the best hotel breakfast we’ve ever had—what a spread! Every detail was thoughtful, fresh, and delicious. This place has a magical feel and strikes the perfect balance between luxury and comfort. We can’t wait to come back and stay longer next time!
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Dmitry

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We really liked the location, view, clean room, friendly staff, and sauna.
Estada de 4 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Ann

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Best carbonara of our entire vacation! Apprecited that the staff served us even though it was close to closing time.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Mollie

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rooms were clean but quite dated / tired. The pool area is fantastic and was easy to get a (although this was September so perhaps out of season). Drinks were reasonably priced and the breakfast selection had great variety.
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Colin Frederick

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property for a relaxing stay with easy transport links to the old town. Great views from the pools area, friendly staff and facilities at this hotel
Estada de 6 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Fiona Jane

Estada de 5 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Jane

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Room of good size, charge for milk for coffee in your room… towels seen better days. Lots of cats around the outdoor food areas… people feed them which means they are encouraged to wander between the tables… Comfortable indoor bar area…
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Kuzhuthatil Benny Luke, Carshalton

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall satisfied.
Estada de 7 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Ann

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enjoyed the ravioli and carbonara at the grill by the pool. Both were excellent! Gentleman who drives the golf cart to parking lot was friendly and helpful. Very appreciated!
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Amul

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bathroom designed by a child. Our group had 4 rooms and all of us had issues with the showers. Water all over the floor in all our cases. Poor quality pump soap. Only one soup for shampoo and wash. Paying $400 a night, let’s not be a motel 6… Prices don’t justify the hotel nickel and diming. I understand Croatia is a hot spot now, but hotels have gotten greedy.
Estada de 4 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Gabriella

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Had a comfortable stay here. Staff were pleasant enough but not the most friendly I have experienced at a hotel! We arrived with a half-filled shower gel and broken pump, that wasn’t topped up for the 5 days we were there. Food options during the day were limited, we ended up at Oliva’s almost every day. We were half board and charged €14 for two peppermint teas! Dubrovnik old town is close enough, a 10 min taxi. We just got Ubers that averaged £7/£8. Would definitely consider paying the extra and staying at the President next time.
Estada de 5 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Nayan, Manchester

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The pictures on Expedia are lovely, this is the reason we booked. After arrival the hotel needs a make over. The rooms and corridors are tired and bit smelly in places. The pools, restaurants are the best part to this hotel. After a couple of days of heavy rain, there was leaks all around the hotel, with random towels placed on the floor to catch the water. All in all not a 4 start hotel. Average 3 . The staff did help us with some inconvenience which made our stay a little more satisfying. Thanks
Estada de 7 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Adaeze

Viatge amb animals de companyia
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good sea view property. Great landscaping , however amenities are lacking for a four star hotel. Bedding could be more comfortable. Good friendly restaurant service and breakfast buffet
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Ellie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really beautiful hotel & location. Only low point is the price of food & drink.
Estada de 5 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Christina, North Easton

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 6 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Mamdouh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful place, highly recommend
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Phillip

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall a bit of a mixed bag. The room itself was a bit tired, the shower aimed at the glass screen rather than straight down. No orange/fruit juice at breakfast (just those machines that give you orange or apple squash). The gym was small but an ok range of equipment, though light on cardio machines (1 treadmill and 1 cross trainer). It's the end of a bus line to be able to get into the next village where there were some good restaurants and takes you to the old town. But if a nightmare getting back on as they were generally full however. Pools were good with lots of sunbeds and lovely views over the bay.
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Jack

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great facilities!
Estada de 4 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Jacqueline

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Loved the views outdoor pools and gardens Staff on reception appalling customer service. When I arrived I paid for public parking) having first contacted the hotel directly asking for information about parking during my 2 night stay . The hotel sent an email advising me to use public parking which I duly did. I was then told by the porter that the hotel had complimentary parking for guests. I courteously raised this at check in and was advised by the member of staff to show me the email which I did. No apology was offered or reimbursement but an abrupt and curt response stating it wasn’t his problem! I secured an apology only when demanding to speak to the manager. It appears that the response was from the head office but they have no knowledge of facilities rendering the question why are they responding to guest enquiries. I am fortunate to have never encountered this from any hotel I have stayed in before in 35 years On the last day of my stay I was chased after on the assumption that I was a criminal leaving without payment ( my entire booking was pre paid on check in with no incidentals) as I decided to load up my car at 9am as my parking ticket expired at 9.35 rather than leave breakfast and then again collecting my luggage before a check out of 10am. Again no apology rendered or acceptance that the situation may have been handled more diplomatically by asking whether I was checking out . I won’t be back . Restaurants very limited menu average mass produced basic qual
Estada de 2 nits (set. 2025)