Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lero





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior (4 * )

Habitació doble o amb dos llits individuals superior (4 * )
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Àtic Deluxe, 2 dormitoris, no fumadors, vistes al mar

Àtic Deluxe, 2 dormitoris, no fumadors, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Divan llit
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, balcó (4 * )

Habitació executiva, balcó (4 * )
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris

Habitació familiar, 2 dormitoris
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Renovació: 2013
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(38 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Renovació: 2013
També et pot agradar

Sheraton Dubrovnik Riviera Hotel
Zupa dubrovacka
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 974 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
25 d’oct. - 26 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Iva Vojnovica 14, Dubrovnik, 20000
Sobre aquest allotjament
Hotel Lero
Allotjaments similars

Hotel Lapad
Hotel Lapad
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.014 opinions
Preu actual: 175 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.85 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.65 EUR per persona i per nit per als adults; 1.33 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 68 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-octubre
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lero
Hotel Lero Dubrovnik
Hotel Lero Hotel
Lero Dubrovnik
Lero Hotel
Lero Hotel Dubrovnik
Hotel Lero Dubrovnik
Hotel Lero Hotel Dubrovnik
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lero
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,2
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Luc, Verdun
Viatge en grup, Viatge en família
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luc
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruth
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruth
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelina
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Theresa
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theresa
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Judith, Westmont
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maxene
Viatge en parella
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxene
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
gad, toronto
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gad
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Greg
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Greg
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Gutiérrez
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jorge Gutiérrez
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Zikreta
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zikreta
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Monaf, Natick
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monaf
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnaud
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leticia
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
andrea, natick
Viatge en grup
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andrea
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jesus
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
ALY
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALY
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
CHIHIRO
Viatge en grup
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIHIRO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
naida
12 d’ag. de 2025
naida
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
philippe
Viatge en parella
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



philippe
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
toshiaki
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
toshiaki
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Heidi, Sedro Woolley
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada de 3 nits (jul. 2025)